Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering og amino praktisk spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Når vi skriver debat kommentarer her på amino dukker de op på google.

Vi har hver især vores profil navn virksomheds navn osv, alt det fremgår på google.

Hvad hvis vi ændrer alle disse oplysninger til nogle andre, ændrer google vores profil navnet på de gamle indlægs eller??

eller de gamle profil navne selv om vi laver ændringer id em i dag?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du har skrevet står på Google til evig tid, uanset om du ændrer navnet eller sletter profilen helt.

De færreste læser det med småt, når de tilmelder sig. Jeg kunne blot have ønsket mig, at jeg havde været opmærksom på dette forhold, da jeg havde en Plus-profil for et firma og derfor er den profil nu slettet. Alt kan dog stadig søges derude.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

ok

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:10

Hvis du ændrer dit profilnavn, så vil disse ændringer med største sandsynlighed også bliver ændret i Google med tiden. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

niks de bliver ikke ændret:) har tjekket

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

faktisk hvis man ændrer navnet her på amino hver anden dag , så krawler google det indlæg med navnet, opretter man et nyt indlæg og ændrer f.eks til et anden domæne så forbliver det gamle indlæg med det gamle navn og det nye kommer frem:)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:
niks de bliver ikke ændret:) har tjekket

Troede det var det dit spørgsmål gik ud på. 

Hvis du har tjekket som det ser ud til: at ændre i går og i dag, ja, så er det ikke så mærkeligt at Google ikke har opdateret sin Cache endnu.

Men Google opdaterer som regel også cache engang imellem. Det er et spørgsmål om tid.

Eksempel:
Den debattråd (fra år 2011) du først har deltaget i er - i følge din profil - her: 
http://www.amino.dk/forums/t/127014.aspx#855099

Kigger du i Googles cache af siden:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zYIZBz77XuMJ:www.amino.dk/forums/t/127014.aspx+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk
, så kan du se at der derfra til højre er links til Amino Ekspertblogger-indlæg, som er fra 25. oktober 2013. 

Så ja, Google opdaterer også gamle tråde de har gemt i deres cache.

Tilføjelse: Men nej, hvis et navn står i tråden, så opdaterer Amino ikke denne. Kun linket til din profil - så denne bliver ikke ændret nogen steder :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)