Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Firma Adresse -> Muligt at registrering tysk domæne (.de)?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har firma i Danmark med adresse her i landet.

Hvordan ligger det med at registrer et tysk domænenavn (dot de)

Mig bekendt skulle man i hvert fald tidligere have adresse i Tyskland - er der nogen der kan fortælle mig hvorledes det fungere for tiden?

Er der nogen problemer med at jeg registrer og beholder et .de domæne uden at have adresse i Tyskland??

På forhånd tak for hjælpen.

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:02

Du kan sagtens bestille et tysk domæne, selvom du ikke har et firma i Tyskland.

se evt. www.Dandomain.dk hvor du kan bestille .de domæner.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 19:27

Nogle af udbyderne tilbyder dette, hvor de så har et lokalt firma fra Tyskland, som står som registrant.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:45
DENIC (som står for .de-domænerne) kræver en tysk admin-c (administrativ kontakt) af juridiske årsager. Som nævnt tilbyder mange udbydere en løsning hvor de stiller sig selv eller en af deres samarbejdspartnere til rådighed som admin-c, således at man godt kan registrere .de-domæner alligevel. Lignende løsninger findes for mange andre domæneendelser (såsom .no, .fr etc.).

Du er velkommen til at sende mig en mail eller give mig et kald, vi kan godt hjælpe dig.
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:46

Sune Christesen:
DENIC (som står for .de-domænerne) kræver en tysk admin-c (administrativ kontakt) af juridiske årsager. Som nævnt tilbyder mange udbydere en løsning hvor de stiller sig selv eller en af deres samarbejdspartnere til rådighed som admin-c, således at man godt kan registrere .de-domæner alligevel. Lignende løsninger findes for mange andre domæneendelser (såsom .no, .fr etc.).

Du er velkommen til at sende mig en mail eller give mig et kald, vi kan godt hjælpe dig.

Hej sune.

Jeg kan forstår at du kan hjælpe med at registere tyske domæner?

mvh

Brian Petersen 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:53
remulus27:

Hej sune.

Jeg kan forstår at du kan hjælpe med at registere tyske domæner?

mvh

Brian Petersen 

Ja, du er velkommen til at sende mig en mail (sune at activewebs.dk) med de domæner du skal bruge.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)