Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Æ, Ø & Å i URL

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hidtil ikke brugt æ, ø og å i mine URL, men jeg faldt over en anden tråd her inde om hvordan Google indekserer dem og det slog mig om jeg godt kan bruge æ, ø og å i min URL nu? Vil det ikke gøre det lettere for google eller er det omvendt? Eksempel: traeningstoj / træningstøj .. :-)

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:32

Jeg holder mig fra ÆØÅ, da det ikke giver mulighed for pæne mail adresser.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 22:35

Hvis det er domæner du tænker på, ville jeg lave en helgardering og købe både med og uden ville så have indholdet på domænet uden æ, ø eller å og vider stille det andet dertil.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:39

Brug bare æ,ø og å... Google Plus gør det bl.a. i deres nye profil URL'er...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:40

Tobias G:

Brug bare æ,ø og å... Google Plus gør det bl.a. i deres nye profil URL'er...

Ja ok, det må være begrundelse nok, hvis Google selv gør det :-) . Det vil jeg så begynde på.

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:49

Ebbe Maretty Sønderup:

Jeg har hidtil ikke brugt æ, ø og å i mine URL, men jeg faldt over en anden tråd her inde om hvordan Google indekserer dem og det slog mig om jeg godt kan bruge æ, ø og å i min URL nu? Vil det ikke gøre det lettere for google eller er det omvendt? Eksempel: traeningstoj / træningstøj .. :-)

Hej

Der er ingen tvivl at med de priser som f.eks vi sælger domæner til, kan det bestemt ikke betale sig at tage chancen ved ikke at have æøå varianten registreret. I princippet er det bare at registere de domæner der matcher og lave en 301 redirect indtil dit hoveddomæne. Mail adresser skal man, som en anden skriver, holde sig fra.

Mvh WebHosting A/S

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:56

Det er ikke domænet jeg har i tankerne, da det i forvejen er uden æ, ø, å (apuls.dk), men det er undersidernes URL :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)