Hej alle
Jeg skriver til jer fordi jeg har nogle spørgsmål til hvad jeg skal overveje, når jeg skal ansætte en medarbejder. Alle input tages imod med kyshånd. Jeg har oparbejdet en god forretning indenfor PR og har brug for en kørende sælger, på funktionær status, til at sætte yderligere skub i tingene. Han bliver ansat på ren provision med udsigt til en ejerandel efter 1 år, hvis han gør det godt og leverer. Har fundet en perfekt kandidat. Jeg har aldrig været i en situation, hvor jeg skulle ansætte nogen før, så jeg har brug for at vide hvordan jeg kan forsikre mig mod han bliver syg, og lign udgifter. Hvad skal jeg, "slag på tasken", regne med at skulle afholde af udgifter til sælgeren pr år? Havde tænkt på at købe en billig bil han kan køre til møder i, så jeg slipper for at skulle af med kørselspenge.
Mvh - Torben. |
Udgift til sælger.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)