Jeg lavede igår mit første indlæg her på amino, men har ikke fået nogle kommentarer. Mange har dog været inde at se bloggen, men ingen har kommenteret noget. er det så skidt en ide eller hvad sker der.Jeg er klar til at få et hak i tuden så i må meget gerne kommentere, så jeg ved om jeg er på rette spor eller om jeg er kørt af sporet. Jeg ved der sidder mange herinde med stor erfaring inden for området og ja jeg er helt ny men det skal der vel også være plads til eller ? mvh Jack D ups |
Hej Jack,
Jeg har lige været inde på din blog og må som udgangspunkt sige at jeg er lidt i tvivl om hvor dens styrke ligger i forhold til det der findes i forvejen. Jeg er heller ikke 100% sikker på hvor du vil hen med den.
Vil du lave unboxing videoer og så en slags førstehåndsindtryk anmeldelser? Eller vil du lægge kræfterne i dybere anmeldelser efter noget tids brug?
Hvis det er det første, så er du oppe imod Youtube hvor der findes unboxing videoer af stort set alt nogen, nogensinde har valgt at pakke ind i emballage. De er ofte lagt sammen med førstehåndsindtryk, så der tror jeg at din måske eneste styrke ville være at du er dansksproget.
Mit råd ville være, at hvis du vil lave sådan en forbrugerside, så tag fat der hvor folk kløjes i tingene.
Du nævner eksempelvis at man kan købe en slange til din Gorenje tørretumbler. Det er fint at du lige nævner lidt om hvor stort hullet er, men personligt er jeg en tosse hvad gør-det-selv arbejde angår og jeg kan blive døsig allerede ved tanken om at finde og købe - for slet ikke at snakke om montering - af dimser i nyanskaffelser.
Her ville det så være en kæmpe hjælp med en video der viser hvad jeg skal købe og hvordan jeg monterer det. Hvis du så får skabt et stort bibliotek med hjælpevideoer, så tror jeg det kunne blive rigtig interessant for dig - måske også økonomisk, når du kan begynde at lade relevante firmaer annoncere for deres afløbsslanger osv.
For lige at tage fat i mulighed nr. 2, med de dybere anmeldelser. Nu ved jeg godt at du er nystartet og nok bare skulle have noget indhold, men hvis vi tager tørretumbler anmeldelsen, så efterlod den mig ikke med den store viden.. udover at den var et godt køb alene fordi den slog det gamle lort I havde i forvejen ;)
Du skriver at det måske skulle være din kone i stedet der lavede anmeldelsen og selvom det nok er skrevet med et glimt i øjet, er det jo rigtigt, hvis det er hende der står for at vaske tøj hos jer. Så burde hun efter 14 dage eller en måned sætte sig ned og skrive om hendes indtryk af maskinen. Bliver tøjet blødt og ordentligt tørt eller ryger man i gulvet af statisk elektricitet, når man tømmer tørretumbleren etc.
Med sådan en anmeldelse har en læser / bruger en mulighed for at få et reelt indtryk af maskinen og ikke bare en kort gennemgang af hvad man lige så godt kunne finde på producentens hjemmeside.
Håber det gav mening!
Med venlig hilsen
Tommy Nitz