|
Henning, skriv til support og anmod om at få slettet din profil.
Henning, skriv til support og anmod om at få slettet din profil. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Jeg tror bare, du har en dårlig dag, Henning. Og det kan vi allesammen have. Guderne skal vide, at jeg har haft mine her på Amino. Men...du har jo været her længe nok til at vide med dig selv, at du egentlig ganske godt kan lide Amino. Ellers havde du jo ikke været her så længe ;-). |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Hej Henning Martin
|
|
Men alligevel vælger du at bruge tiden herinde Og det gør du selvfølgelig fordi Amino dybest set er et rart sted at være. Selvfølgelig får man mest ud af Amino når man er i opstartsfasen, og en del mindre når man først er blevet mere etableret. Men selvom der bliver lidt længere mellem guldkornene efter et stykke tid (fordi man efterhånden har set dem før, ikke fordi forummet bliver dårligere), tjekker man jo alligevel lige om der skulle være et eller andet. Jeg gør i hvert fald. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Tænk nu over det til mandag. Hvis du stadigvæk vil slettes der, så gør jeg det. De bedste hilsner Martin
|
Henning stop nu med at drikke af natpotten Du lavede et tilbud herinde som ikke-plusmedlem for at få nogle tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Tilbuddet bliver stoppet, og så er Amino lige pludseligt blevet til et åndssvagt sted regeret af kinesiske censurmyndigheder. Du har kæftet op, i jeg ved snart ikke hvor mange besvarelser nu, og hvornår indser du, at det var bedre, hvis du bare havde holdt din mund. Det eneste din råben og skrigen har givet dig herinde er et ekstremt dårligt indtryk af dig som person og firma. Så det der skulle have en gevinst for dit firma, har du selv forvandlet til en farce, og skulle der sidde nogen herinde, som kunne bruge dit firma til noget, så er du helt sikkert gledet ned på listen over leverandører man ville kontakte. Havde du nu istedet signet dig op for kun en måned til 99 kroner + momsen - og så havde dit tilbud kørt lige nu En ting er at skide i nælderne, men at rulle sig i lorten bagefter - det er dumt /Simon EDIT: Tak for den ene stjerne Henning. Kig nu ind ad istedet |
Henning, Jeg forstår rigtigt godt hvorfor du ser at tråden er væk. |
Sparetips på Sparefeber.dk