Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino slettede mit kritiske indlæg

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Opmærksomhed så havde jeg nok ikke bedt amino om at slette min profil men tro hvad du vil
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning, skriv til support og anmod om at få slettet din profil.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:02 | Låst

Henning | Opti-web.dk:
@ du får ikke stjerne af mig

Bare der er en der ved hvordan man kommer ud af dette forum for det er ikke et sted jeg behøver, når vi er så fintfølende herinde.

Jeg tror bare, du har en dårlig dag, Henning. Og det kan vi allesammen have. Guderne skal vide, at jeg har haft mine her på Amino. Men...du har jo været her længe nok til at vide med dig selv, at du egentlig ganske godt kan lide Amino. Ellers havde du jo ikke været her så længe ;-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:08 | Låst
Ha ha jeg har en dejlig dag og det er naivt og tro at man behøver amino jeg startede som plusmedlem og var det i nogle år men det stoppede da jeg indså hvor lidt der kommer ud af den tid man bruger herinde
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Henning

Dit indlæg er da ikke slettet?
Det står da fint på forsiden.

Mht. dit indlæg der blev slettet. Så har vi nogle superbrugere og moderatorer, der hjælper os med at overholde reglerne.
De har vurderet at dit indlæg var lavet med salg for øje og så skal man være Plus bruger.

Jeg vil være ked af at se dig forlade Amino. Jeg syntes du skal tænke over det endnu engang.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det var forsvundet fra min oversigt over debatter jeg deltager i men min opsigelse er sendt. Og dømme efter folks reaktioner med stjerne fordelingen til indlæggene så er det helt fint.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henning | Opti-web.dk:
Ha ha jeg har en dejlig dag og det er naivt og tro at man behøver amino jeg startede som plusmedlem og var det i nogle år men det stoppede da jeg indså hvor lidt der kommer ud af den tid man bruger herinde

Men alligevel vælger du at bruge tiden herinde Wink

Og det gør du selvfølgelig fordi Amino dybest set er et rart sted at være. Selvfølgelig får man mest ud af Amino når man er i opstartsfasen, og en del mindre når man først er blevet mere etableret. Men selvom der bliver lidt længere mellem guldkornene efter et stykke tid (fordi man efterhånden har set dem før, ikke fordi forummet bliver dårligere), tjekker man jo alligevel lige om der skulle være et eller andet. Jeg gør i hvert fald.

At slette sin profil er jo lidt definitivt, og det er jo ikke værre end at du bare kan lade være med at bruge den et stykke tid. Når du så har trukket vejret et par dage, finder du ud af om du virkeligt ønsker at forlade Amino permanent. Gør du det, lader du bare være med at logge ind igen og så er den ged barberet. Det giver naturligvis ikke helt så meget opmærksomhed, men det er lige så effektivt.

Og med hensyn til det alt dette drama handler om, så er det vel ikke værre end at du bare tegner et Plus medlemsskab for en måned, og så ligger det der. Det er sgu da billigt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:35 | Låst

Henning | Opti-web.dk:
Det var forsvundet fra min oversigt over debatter jeg deltager i men min opsigelse er sendt. Og dømme efter folks reaktioner med stjerne fordelingen til indlæggene så er det helt fint.

Tænk nu over det til mandag.
Hvis du stadigvæk vil slettes der, så gør jeg det.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:36 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Henning stop nu med at drikke af natpotten Smile

Du lavede et tilbud herinde som ikke-plusmedlem for at få nogle tilmeldinger til dit nyhedsbrev.

Tilbuddet bliver stoppet, og så er Amino lige pludseligt blevet til et åndssvagt sted regeret af kinesiske censurmyndigheder.

Du har kæftet op, i jeg ved snart ikke hvor mange besvarelser nu, og hvornår indser du, at det var bedre, hvis du bare havde holdt din mund.

Det eneste din råben og skrigen har givet dig herinde er et ekstremt dårligt indtryk af dig som person og firma.

Så det der skulle have en gevinst for dit firma, har du selv forvandlet til en farce, og skulle der sidde nogen herinde, som kunne bruge dit firma til noget, så er du helt sikkert gledet ned på listen over leverandører man ville kontakte.

Havde du nu istedet signet dig op for kun en måned til 99 kroner + momsen - og så havde dit tilbud kørt lige nu

En ting er at skide i nælderne, men at rulle sig i lorten bagefter - det er dumt

/Simon

EDIT:

Tak for den ene stjerne Henning. Kig nu ind ad istedet

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henning, 

Jeg forstår rigtigt godt hvorfor du ser at tråden er væk. 

Det er fuldt ud menneskeligt at hvis man først ser noget negativt og fokuserer på det, så et det det man ser.

For mig, er din tråd om små sko skam på forsiden (Jeg elsker sko og har små fødder!) :-) 

Anyways, så gad jeg ikke svare på de her. Jeg er dog for at reklamer er betalte herinde.

Men da jeg så at du ikke ser tråden mere, så ville jeg lige dele den her, som er ny for mig, og som jeg er i gang med at blogge om:

Pointen er at du bliver bedt om at fokusere på noget, og det sjove er at rigtigt mange (mig inkluderet) overså noget andet.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)