Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ca. 100 m2 kontorlokale søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et fællesskab af "idemagere", udviklere og virksomhedsskabere, som søger et kontorlokale i indre by, Vesterbro osv.

Lige nu er vi 4 personer, men har forventning om snart at være 5-6-

Maxhusleje ca. 10.000

Størrelse ca.     100 m2

Der skal være køkken

Der skal være mulighed for internet

Der skal være toilet

Der må meget gerne være et mødelokale

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:34

Det var godt nok stort! 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:12

Gad vide om indre københavn overhovedet er 100 km2 i alt :-) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 14:20

Takker for lille rettelseCool

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:53
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 22:13

Har i kigget på kontorfællesskaber.dk ? Men det bliver måske lidt svært at finde et kontor på 100 km2.. 25 hektar til hver - er det ikke lidt overdrevet? Men okey, så bliver nok ikke noget problem at få plads til noget køkken, toilet mv :)

Hvis du mener 100 m2 så er det måske en lidt mere overkommelig opgave, selvom der godt nok er fyldt godt op i de fleste kontorhoteller i øjeblikket.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:34

100 m2 er for meget til et kontorfællesskab, og for lidt til et selvstændigt lejemål.

Portalen Kontorfællesskaber indeholder næsten udelukkende tilbud fra kontorhoteller.

Problemet ved at bo på et kontorhotel er ikke kun de alt for høje priser, men også at virksomhederne flytter ind og ud hele tiden. Der er typisk tale om iværksættere med en god kassekredit, men få kunder, og det er et mærkeligt miljø, hvor udbyderne taler til lejerne  som om det var større virksomheder og ikke meget små firmaer – som det i sagens natur ofte vil være.

Jeg har selv prøvet at være på et kontorhotel, og jeg vil mene at det kostede mig et par kunder, for selvom det er dyrt, så efterlader det også et indtryk af at være uetableret, og det virker meget uprofessionelt når ens kunder henvender sig i receptionen og receptionisten ikke umiddelbart kender dig eller lige skal slå op om du findes.  

Må jeg foreslå Copenhagen Europe Center på Vesterbrogade. Her har jeg også selv haft kontor på et tidspunkt. Det er en form for et kontorhotel, men har ikke alle kontorhotellets ulemper – og har også et mere rimeligt prisniveau, selvom det ikke hører til i den billige ende.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:53

kropswerk:

Takker for lille rettelseCool

Den er rettet! :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 17:33

Jeg har ca. 135 nyistandsatte kvm. til overtagelse. Lokalerne er nyistandsatte i december 2006 med nye lyse trægulve,nye vægge og lofter. Der er ny kabling med udtag til omkring 12-15 arbejdsstationer, lille tekøkken og toilet.

Lokalerne ligger i Kbh. NV i roligt område med rigtigt godt tilkørsels og parkeringsforhold.

Den månedlige husleje er kr. 9.800,- hvortil kommer varme og drift på ialt kr. 2.300,-

Lad mig høre fra jer, hvis i er interesseret i at vide mere, så kan jeg fremsende billedmateriale, så i kan danne jeg et indtryk af forholdene

Venlig hilsen

MortenBig Smile 

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 09:54

Hejsa,

Vi er absolut interesserede i mere info om dit lejemål.

Har du et par billeder og adressen har også betydning.

send dem til srp@kropswerk.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)