Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres syn på mit logo udkast..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige starte med at sige tak for ale de input der kom her i debatten og på den "annonce" jeg lavede på freelancer

Der var en del som var hurtige, priserne for et logo gik fra 300-7000,- plus moms så der var en bred vifte af tilbud. 

til dem jeg ikke nåede at svare tilbage, tak for interessen hvis i læser med her. :) 

Vi er igang med en af dem som kontaktede os og var meget hurtig ude med et udkast og det virkede som noget vi ville arbejde videre med, men vi er gået i stå på fonten MALAGA og kunne godt tænke mig at høre hvad i siger til det, hvis i var kunder og skulle fange jeres interesse. 

Wink

Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et par hurtige ting til logoet...
For det første så skal alle bogstaverne være uppercase (store bogstaver).. Det giver en flad bundlinie som "står" ovenpå de 4 ikoner..

Det virker i øvrigt også helt forkert at "Malaga" står med kursiv..

Derudover så skal afstanden imellem "Malaga" og de fire ikoner være ens med afstanden fra "Travel service" og de fire ikoner..

Som det sidste, så syntes jeg det er lidt synd at det eneste der er lavet med "Malaga" det er font valget..  

Husk i øvrigt at få logoet i en sort/hvis udgave også, og overvej om i ville kunne bruge det til tryksager (ikke print og papir, men merchandise og reklameartikler) da tryksager bliver dyre jo flere farver der er.. Og her bruger du 5 farver :)

Håber du kan bruge det lidt :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes personligt at logoet er for detaljeret. Der er mange elementer implementeret i logoet som er unødvendige. Jeg forstår godt ideen med at få jeres services indarbejdet, men man må vel antage at folk ikke er dumme? ;O)

Istedet for at elementerne er en del af logoet, synes jeg mere det skal fremgå i jeres kommunikation som nogle symboler/ikoner/piktogrammer på hjemmesiden, brochure og andre steder.

Jeg vil foreslå at fjerne dem og så arbejde med resten af teksten/logoet.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 09:44

Hej og tak for hurtig svar.

Alt det med sort hvid osv er der også lavet nogle prøver på og tænkt over, og selve opsætningen er heller ikke helt bestemt endnu omkring hvordan det skal stå.. 

Uppercase siger mig ikke meget, men regner med at det er det øverste skrift altså MALAGA du nævner, og jeg mener også det skal være i stort og mere frembrusende og kontant af en art, og det også derfor vi er så meget i tvivl, da vi syns det resterende faktisk er der, men vi mangler lige at finde den sidste font til MALAGA... 

Men rart med andre øjne på det og netop derfor jeg smider det op. TAK. :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 09:46

Man kan jo bare trykke det i 4 farver Wink

Bjørn Due:
Husk i øvrigt at få logoet i en sort/hvis udgave også, og overvej om i ville kunne bruge det til tryksager (ikke print og papir, men merchandise og reklameartikler) da tryksager bliver dyre jo flere farver der er.. Og her bruger du 5 farver :)

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 09:59

Jeg er så ikke helt enig med dig der Rune, da jeg mener de 4 ikoner er logoet, og det man ville huske, og da vi også gerne vil ramme pensionisterne, tænker jeg det giver mere mening da de har ret svært ved internet søgning og hjemmesider osv. "har forhørt mine bedste forældre" :)

Men lige præcis det med ikoner som man kan trykke på, et sted siden som måske er et bil symbol eller andet for udlejning af køretøj feks, har vi tænkt meget over.

Kan måske godt virke lidt børnehave agtig på nogen hjemmeside, men syns det virker meget overskueligt og nemt at klikke sig igennem tingende. Igen for at være mere ældre venlig. 

Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:46

Igen så kommer det an på hvilken form for tryk eller hvad man skal have det på.. Hvis man fx vælger screen printing til t-shirts/skjorter/trøjer osv.. Så betaler man pr. farve.. Og der tæller det logo der som 5 farver :)

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er helt enig med Rune. Væk med de 4 generiske ikoner.

Kig eventuelt på logoer fra Fortune 500 firmaer til sammenligning, hvis I vil gå efter et professionelt brand-look. Skal det bruges til en rejseblog er det fint nok, men efter min mening ikke hvis det skal bruges til noget 'seriøst'.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 11:28

Ked af i syns det virker så useriøst og ikke kan bruges professionelt, havde håbet lidt der var flere bud omkring det. 

Men kan ikke helt finde ud af hvad i så mener med et "seriøst" logo.. 

Dem som kom med bud, var nok lidt for ferie agtige til os, lidt for meget palmer og flyvemaskiner, vi er ikke et rejseselskab, så ville gerne holde os fra det og have mere SERVICE tema kørende. 

Men i har måske selv nogle bedre bud på et "proff" logo?? 

Nu vil jeg ikke uploade nogen af de andres bud, da jeg ikke har fået lov af dem. Men ville være sjov at få jeres kritik på dem der har sendt os deres bud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53

Et godt logo er et folk kan huske nu og mange år frem og ved netop til hvilket firma det høre til og aller vigtigst! et simpelt logo.
Kig bare på Spies nye logo, mere simpelt kan det ikke blive næten og alle ved det tilhøre dem  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)