Hej med jer, Vi har netop lanceret hotlisten.dk (stadig nogle mangler) og skal nu gøre index søgemaskinevenlig.. Planen har hele tiden været at få noget html tekst ind på forsiden og uden flash effekt i åbningen... Men det valgte vi at gøre her til sidst.. Dog skal jeg lige være helt sikker på at vi gør det rigtigt... For at gøre sitet søgemaskinevenligt, er det så nok med en smule html tekst på forsiden, eller skal vi også også droppe flash i menupunkter? |
Intern linkstruktur er links som findes på dine sider, som linker til andre sider på dit website. Dette er meget vigtigt, da det hjælper brugerne og søgemaskinerne med at finde alle dine sider på hele websitet. Du bør bruge intern linkstruktur så vidt muligt, når du har mulighed for det. Hvis du f.eks. benytter en blog, så få linket rundt til de andre relevante artikler på bloggen med de keywords, som nu passer til den pågældende side. F.eks. hvis jeg har skrevet et indlæg omkring søgemaskineoptimering, så kan jeg linke i min nye artikel med ordet ’søgemaskineoptimering’ til denne artikel. På denne måde skaber jeg relevans i min nuværende artikel over til den anden artikel. Det virker lidt ligesom når man har en uddybende forklaring et sted, som man så vil vise til brugeren. Dette kan man gøre på denne måde.
Har kopieret det fra Martin Østergaard blog, han har skrevet artiklen her http://www.bcool.dk/seo-guide-s%c3%b8gemaskineoptimering.php
Den er rigtig god til at få styr på de grundlæggende ting om hvad der er vigtig når du skal lave et website, og som der står ovenfor er det vigtigt at have interne links....derfor en god ide ikke at have en flash menu