Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit bedste SEO tools tricks til dig!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Her kommer der lige lidt selvpromovering, men tror mange vil finde det interessant :-)

Som nogen måske ved udgav jeg igår den komplette liste over SEO tools. Se den her: http://www.jonathanlindahl.dk/seo-tools/

Men hvad er SEO tools, hvis man ikke ved hvad man skal bruge dem til? Derfor har jeg spurgt 12 SEO eksperter - bl.a. Søren Riisager, Rasmus Himmelstrup mv. - (og mig selv) om mit/deres bedste SEO tools tricks (fx link building), og det er der kommer nogen vanvittige gode råd ud af - se her: http://www.jonathanlindahl.dk/seo-tools-tricks/. Du kan se mit bidrag om en utraditionel/omvendt broken link building metode, nedenunder:

 

Men jeg vil synes det var super fedt, hvis du/I her i tråden gad og komme med dit bedste SEO tools tricks, så denne tråd kunne udvikle sig til en perlerække af gode SEO tools tricks.

Glæder mig til at høre hvad du synes om rådene i artiklen og dit bedste SEO tools tricks :-)

// Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Jeg synes virkelig at det er en super god guide som du har lavet. Jeg læste den i går, flere gange, mens jeg skrev alle guldkornene ned på et stykke papir. Der er lidt arbejde som jeg skal i gang med ;)

Tusind tak - fortsæt endelig med de gode indlæg!

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav,

Det glæder mig meget at høre, at du synes om guiden og kan bruge den.

Tusind tak :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger også tusind tak, Jonathan! Er i fuld gang med at downloade Rank Tracker og regner med at nærlæse det hele senere. :)

Jeg hører dog til dem, der bedst kan lide at få tingene på skrift. Kan du ikke lige skrive et par ord om punkt 5? ;)

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Infoprenuer:

Først og fremmest: Mange tak for din ros - det glæder mig!

Jo, jeg har nedenunder videoen (http://www.jonathanlindahl.dk/seo-tools-tricks/) indsat en lille tekst der forklarer fremgangsmetoden. Håber det er fint nok - og hvis du ønsker noget andet gjort mere tydeligt, så vil jeg selvfølgelig tilføje det :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt arbejde der Jonathan! 

En sand fornøjelse at læse noget der er så godt udført.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Kristian :-) Det glæder mig at høre.

Ked af, at jeg ikke lige kunne få dig med i indlægget - men måske næste gang.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt OK :) jeg fik da muligheden. 

Ja, måske næste gang. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon guide. Men havde nok undladt videoen. Eller ventet til jeg havde styr på lyden.

Synd du har valgt at dele den (min mening)

Men super værktøjer og guide.

Kim
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det @Kim.

Og jeg giver dig fuldstændig ret - jeg burde lige have haft styr på lyden, inden jeg delte den.
Men hvis du ikke har set det, har jeg nedenunder videoen i indlægget, skrevet om tippet - så man ikke går glip af det pga. den dårlige lyd :-)

Hav en forsat dejlig dag! 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)