Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu flyver min MacBook snart ud af vinduet..!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved blive tosset! 

Nogle der kender til problemet.. samt forhåbentligt løsningen til hvorfor badebolden spinder (lap top freeze) hele tiden? 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket problem?!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde samme problem for nyligt. Efter en masse hurlumhej fandt jeg frem til at det skyldtes, at Spotlight-funktionen (øverste højre hjørne) var i gang med at indeksere hele harddisken. Det tog en voldsom lang tid og en masse kraft, så jeg afhjalp det ved at gå i Indstillinger -> Spotlight -> Privat -> Og så tilføjede jeg hele harddisken på den liste, som Spotlight ikke søger. 

Det betyder desværre, at man må undvære en af de fede funktioner, men til gengæld er der ro på både blæser og harddisk nu.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for forslag.. 

desværre er problemet stadig ikke løst :( 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad version af OS X bruger du? :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Her kommer mine bud til hvad du skal gøre:

Du kan prøve at gå ind og fjerne nogle af dine start programmer (de programmer der starter op sammen med din mac, og bliver i hkommelsen hele tiden.)
Der er en god chance for at der er nogle af tingene der ikke er nødvendige ved opstart.

Det kan også skyldes at en harddisk eller et SSD drev er blevet beskadiget. Dette kan foreårsage en upinelig langsomhed som et resultat. Så gå ind og kontroller om alle dine drev virker som de skal.

En anden grund kan skyldes de apps der bliver installeret. De kan nemlig få dine tilladelser til at gå i uorden, som forårsager langsomhed og forsinkeler i operativsystemet. Derfor er det en god ide at gå ind og rydde op i dine disktilladelser, da det skulle kunne afklare en del af din pinsel :)

Den anden sidste ting jeg vil tilråde dig er at gå ind og se om der er nogle opdateringer, som der ikke er installeret. 

Ellers så handler det om og lukke nogle af de apps ned du har åbent, samt gå ind i aktivitetsovervågningen for at se om der skulle være en process der bruger alt for meget hukommelse. :)

Du skal endelig spørge hvis du vil have uddybbet noget, eller på anden måde har brug for hjælp.

Håber du kan bruge rådene :)

Venlig Hilsen

Dennis 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at åbne programmet "Aktivitetsovervågning" - der kan du se om der er nogle processer der går amok og dræner din CPU.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas, 

version 10.6.8

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en gammel version.. Er maskinen lige så gammel?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)