Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for et rigtig godt Aminotastic 2013

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er AminoTastic 2013 overstået. Personligt synes jeg det var en kæmpe success, både i forhold til lokale, deltagere og ikke mindst talerne.

Jeg vil gerne takke Amino for at have lavet arrangementet, og må sige jeg er imponeret over hvor gnidningsfrit det hele gik. Derudover er jeg glad for automatisk at have støttet Peter og hans raket-projekt med 100 kr.

Den største positive overraskelse synes jeg var talerne. Samtlige var sindssygt gode og havde et højt niveau, men var alligevel meget forskellige. Jeg har i hvert fald fået lidt ekstra tanker som kan bruges direkte på både GodeKarakterer.dk og SAXO.com.

- Hvad synes du om arrangementet? :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 23:34

Dejligt at høre det gik SUPER! Håber at kunne få et video-klip på et tidspunkt, da jeg desværre var forhindret i år!

BH

Lars

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Lars Daniel Skrevet kl. 23:50

Ja, superfede talere. Fantastisk højt niveau. (Kunne dog snildt have undværet at skulle høre om hvordan man laver fake profiler på sociale netværk, men ham holder jeg mig nok bare fra en anden gang :-) )

Men utrolig godt arrangement, som jeg klart vil anbefale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59

Lars Daniel Terkelsen:
(Kunne dog snildt have undværet at skulle høre om hvordan man laver fake profiler på sociale netværk, men ham holder jeg mig nok bare fra en anden gang :-)

enig - lidt sjovt at det kan være anbefalingen til voksne virksomheder at oprette fake profiler, med fake billeder/sammensatte billeder af folk der kan bruges til at fake ens SEO op - men det er en smagssag. Personligt tror jeg på sigt at det fakere - fake facebook profiler - fake twitter og fake links i samme boldgade, vil skade virksomheder der bruger det, helt som falske anmeldelser eller info chefer der minder mere om Komiske Ali Big Smile Der er ingen tvivl om udbredelsen dog.

For mig var Morten Münster et meget stort hit - super emne og godt afleveret af Morten - tror på at relationer overskygger argumentationer rigtigt ofte - godt og let anvendeligt YesYesYesYesYes 

men i det hele taget godt arrangement og flot tidsoverholdelse langt det meste af tiden - med festlig raket afslutning af Peter Madsen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:45

Jeg nød faktisk også deMib. Jeg arbejder ikke rigtig med SEO længere, men han var så passioneret omkring selv de mere sneaky elementer, at det blev vildt fedt.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:26

Dejligt at høre at I også havde en superfed dag :-)

Og ja, der kommer snart videos på Amino for jer der gik glip af.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:36
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 15:39

Hej alle,

Er der nogen der ved om der kommer noget video fra arrangementet? Jeg kunne desværre ikke være til stede.

mvh

Tobias

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:45
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:52