Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og Nem måde at blogge på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har besluttet mig for at lave en lille video hvor jeg viser lidt om

hvor nemt det er at blogge, at blogge kan man vælge at gøre for sjov eller for at markedsføre noget

Dette er blot en hurtig gennem gang af mulighederne.

jeg håber i finder det interessant.

se video her http://goo.gl/39fa2W

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På din Empower Network "blogg" markedsfører du kun forretningsmuligheten Empower Network. Vel finnes det enkelte som markedsfører andre "forretningsmuligheter" (i hovedsak andre pyramidespill), men de fleste gjør altså som deg og har kun forretningsmuligheten å selge. Det skjer altså liten eller ingen verdiskapning utover at nye medlemmer pumper penger inn i systemet med håp om avkastning en vakker dag.

"Produktene" koster opptil 3500 dollar, likevel påstår du at det er billigere enn Wordpress fordi man får så mange plugins med. I så fall er det svært beskjedent med plugins i bruk på din "blogg", og jeg er i tvil om det finnes nok plugins der ute til å bruke opp 3500 dollar. Kort fortalt: Dette er et spill hvor målet er å rekruttere så mange som mulig, i praksis tiltaler produktene ingen utover dem som er interessert i å tjene penger på forretningsmuligheten.

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår din mening, men der er ikke noget nyt I det. at det skulle koste 3500 for selve blogdelen , ja det er noget du lige har fundet på.

det koster 25 $ at få selve blogdeleln, så kan man vælge om man vil være affiliate, lige som du kan vælge at købe en fiat eller en Mercedes.

Jeg syntes at jeg gør meget ud af at fortælle at det er valgfrit. men åbentbart ikke nok.

Der sidder folk som kun har lyst til at ha en blog, og det skal de ha lov til, så sidder der folk som gerne vil tjene penge på nettet, det skal de også havde lov til.

Sidst men ikke mindst er der dem der vil markedsføre et eller andet produkt. og her viser jeg blot at en blog kan være en mulighed.

 

 

Dit citat:

 

"i praksis tiltaler produktene ingen utover dem som er interessert i å tjene penger på forretningsmuligheten."( og dem som ønsker et godt sted at blogge.)

Der er intet der er hemmeligt her, folk kan spørge eller kigge på bloggen, jeg er ret sikker på at alle spørgsmål er afklarede der et sted.

 

Din holdning til mlm  er jo ligesom alle andres, som er imod metoden. enten er man for eller også er man imod.

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jacksonfive:

Jeg forstår din mening, men der er ikke noget nyt I det. at det skulle koste 3500 for selve blogdelen , ja det er noget du lige har fundet på.

det koster 25 $ at få selve blogdeleln, så kan man vælge om man vil være affiliate, lige som du kan vælge at købe en fiat eller en Mercedes.

Nettopp!

Man betaler ikke for produktet, man betaler for retten til å selge det videre, i praksis retten til å verve flere under seg som igjen skal verve under seg fordi man vil ha svært vanskelig med å selge et produkt som tilbys helt gratis mange andre steder. Salg av bloggportalen til personer som bruker den til å markedsføre noe annet enn Empower Network sin forretningsmulighet er meget beskjedent, og laaaaaangt unna lovkravet på 50 %.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man ikke bare skal lave en gratis Wordpress eller Blogspot blog. Det er gratis, og man slipper for at ens header forsøger at sælge blogsystemet til andre.

Hvorfor betale 25$ når du kan få det for 0? Wordpress er, som du selv nævner simpel, men jeg nægter at tro på dit system er "det hurtigste". Hvad gør det hurtigere end Wordpress? Det tager heller ingen tid at smide en video op derinde, og hvis du savner en funktion - jamen så henter du et plugin og så er du den funktion rigere. Er det her i virkeligheden ikke et forsøg på at skabe en downline af folk der poster penge i din pung?

Lav en wordpress eller blogspot, tilmeld dig AdSense og blog om et eller andet. Jeg er næsten sikker på du vil få mere i klikindtægter end det der. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha.. Åh ja. disse empowerblogs.

Deres 500,000$ blogplatform er ikke andet end Wordpress MultiUser (Gratis) + et designplugin fra wpmu.org til 39$ hvor de har fjernet Wordpress Logoet og sat deres eget ind.

Hvad du har gang i her er et skjult pyramidespil. I og med der ikke er et reelt produkt. "Produktet" du sælger er at folk skal oprette en blog hvor man tjener penge > man tjener penge på at henvise nye mennesker. Ulovligt Pyramidespil.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)