Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One chek out

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg har lige prøvet at søge her inde, og så vidt som jeg forstår det, skal man have en aftale med sin udbyder så som epay eller quikpay for at kunne lave en on chek out og fjerne loginet i prestashop? så man slet ikke behøver at logge ind, men en one chek out, så det vil sige loginet skal fjernes fuldstændig. 

nogle der kan hjælpe? 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 21:20

Jeg går udfra du mener onestepcheckout ?
Hvis det er korrekt er der mange der tilbyder det. Den kan købes og modulet skal bare "installeres"

Det har intet med hverken epay eller Quickpay at gøre. Disse er blot gateway, som du får brug for efter din aftale med nets, teller, swedbank eller lignende.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:33

cecilie krogh :

så man slet ikke behøver at logge ind, men en one chek out, så det vil sige loginet skal fjernes fuldstændig. 

Ved ikke hvad version du bruger.

Men bruger selv PrestaShop™ 1.5.4.1.

Og der kan du gå i BackOffice , og ind under "Præferencer > Ordrer" Og derinde øverst oppe. Der kan du ændre ordreforløb til "One Page Checkud  (1 side) I stedet for 5 trins Checkud.

Og lige nedenunder. Der kan du markere Ja til "Aktiver gæste CheckUd"

Så nu kan folk handle uden de skal logge ind.

Du kan selv prøve at gå ind på min side og finde en god Windows 7 pris Og putte noget i kurven for derefter at tjekke ud. Så kan du se du kan handle som gæst osv.

Mvh Kim

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:38

Ja det er rigtig, kan man finde nogle der er gratis? eller skal man købe det? 

kan jeg så bare fjerne det login, så man slet ikke skal det, eller har muligheden for at få det.. ? 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:39

Kim Hansen:
Men bruger selv PrestaShop™ 1.5.4.1.

ja det bruger jeg også. :) jeg ved godt det med gæstechekout og onepage, men det skal være sådan at man kan fjerne login så det slet ikke er muligt at logge ind. kan bare slette det, og installere et mondul, der er onechekout? 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:49

Ahhh når man snakker koder. Så er der vist ikke bare noget der er "bare". Så er du ikke selv den store kodehaj. Så havde jeg ikke pillet ved det. Så der må du nok betale dig fra det.

Men hvorfor skal folk ikke kunne logge ind? (da det andet du vil ikke bare er så enkelt at det ordnes med et par klik. Eller ved man "bare" installere et modul)

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:52

hehe. jeg ved godt det ikke er bare...:) jeg tør heller ikke pile ved det, hvis jeg skal til at kode og sådan. 

Men det vil sige, jeg det skal kode, for at det kan lade sig gøre? 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:05

Søg efter one page checkout :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:14

Selv om der søges eller installeres sådan et modul. Så fjerner det vel ikke/ udelukker muligheden for at logge ind som der efterspørges.
Der skal man vel lidt mere ind og kode. Samt ændre diverse tekster med mere i de emails der automatisk bliver sendt til kunder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)