Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad driver din virksomhed? Vil gerne vide hvad amino brugerne benytter deres energi på :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver virksomheden Energioptimering Nordsjælland, som jeg startede parallelt med videregående studie sidste år, men som nu drives på fuldtid.

Mit største arbejdsområde handler om at projektere energirigtige ombygninger/renoveringer af erhvervsejendomme, og jeg har nu et spændende projekt med et kølefirma. Her udarbejder vi en case hvor tværfaglige tekniske installationer dimensioneres så disse ikke modarbejder hinanden (køling og belysning) :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver Ingeniørfirmaet Art-tek, hvor vi rådgiver private, erhverv, entreprenører og boligforeninger indenfor ombygning, tilbygning og nybyg.
Vi har speciale inden bærende konstruktioner, bygherrerådgivning og energi.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammen med en ven startede en hjemmeside, der formidler Premier League-nyheder (fodbold) - siden hedder www.plbold.dk.

Vi gik i luften den 10. juli og har efterhånden skabt en solid fanskare/læsere - Vi slog faktisk rekord med 16.000 unikke besøgende i søndags :)

Facebook og Twitter har vi i skrivende stund henholdsvis 3.617 likes og 561 følgere, hvor flere af dem er blandt DKs mest anerkendte sportsjournalister. Det skyldes bl.a. at vi har fået 'Retweets' fra selveste Daniel Agger, Jores Okore, Andreas Christensen og Simon Kjær.

Vi har stort set ikke brugt nogen penge på markedsføring, hvilket vi snart begynder på, når indtægterne bliver lidt større. 

Mål: At blive et af de største sportsmedier i DK om halvandet år :)

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tjekket den side ud et par gange :)

Super godt gået med den, håber i for succes!

Altid lækkert at kunne holde sig opdataret! 

Og elsker forums/tråde som denne! 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fotograf og "opererer" på hele Sjælland. Mine typiske opgaver er bl.a. medarbejderportrætter ude i virksomheder, hvor jeg sætter et studie op i et passende lokale, og så tager det 5-10 minutter pr. medarbejder, og så er de tilbage i arbejde igen. Der ud over laver jeg også reportagefotografering/billedserier for erhverv (f.eks. af konferencer, arbejdsgange m.v.), og for magasiner.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppea22:
Sammen med en ven startede en hjemmeside, der formidler Premier League-nyheder (fodbold) - siden hedder www.plbold.dk.


I har et fantastisk site, og vil gerne melde mig som en af de daglige læsere. I skriver godt!

Tillykke med de store retweets, det er da fantastisk opnået!  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tråd.

Vi er to som lige har startet virksomhed.

Vi har fået en aftale på at forhandle redskaber som børn kan bruge til at bygge deres egen legeplads. Til sjov og leg og motorisk udvikling:)

Det er super fedt at have taget skridet:)

Vh

-Søndergaard-

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Størstedelen af min tid lægger jeg i MediaMouse.

MediaMouse er et grafisk produktionshus, men imodsætning til de fleste andre grafiske virksomheder herinde på Amino, så er det primært fysisk produktion vi beskæftiger os med i form af tryk af tryksager i offsettryk og digitaltryk, skiltning, storformat-print m.m.

Det er så også ensbetydende med at vi har en ret stor produktionskapacitet in-house samt et højt niveau af viden omkring grafisk produktion, da vi netop decideret har fingrene på opgaverne vi løser. Det er noget anderledes end hvis vi blot brokede/outsourcede produktionerne. Men til gengæld kræver det så også en hel del mere at have produktionfaciliteter, set i forhold til hvis vi blot have et kontor og sendte opgaverne videre til eksterne producenter.

Du kan eventuelt læse en længere artikel omkring MediaMouse og min baggrund for opstarten i magasinet Start Op:
http://issuu.com/startopmagasinet/docs/juli-august2013?e=4967530/3870036

/Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen.

Det var da en god idé... det er også interessant læsning for os andre. Smile

Vi har de sidste ti år haft det sjovt og dyrker arbejsglæden intenst.

Nåh ja, huslejen og alt det andet bliver betalt af vores produkter telefonpasning, AdresseService, Chat- og e-mail besvarelse, kontorhotel, Udlejning af mødelokalerSekretærService og VærtindeService og senest også eventplanlægning. Smile

I går stod den f.eks. på rødvin, personalemøde og fotoshoot til årets julekort + videoinvitation til julefrokosten. Se - ser det ikke bare sjovt ud? Big Smile

Livet er for kort til ikke at have det sjovt undervejs. Wink (Det håber jeg også at du får tid til, selvom den står på hardcore udvikling de næste måneder)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg render til dagligt rundt i min virksomhed Fynske Foredrag hvor jeg arrangere foredrag med 2 formål: 1. at inspirere folk til at forfølge deres drømme og 2. at tjene nok til at kunne forsørge mig selv.

Om en uge går det rigtigt løs når første foredragsholder på scenen med hans foredrag om at tage på en 45 dage lang kanotur i den norsk/finske vildmark sammen med hans datter på 3 år, og jeg glæder mig helt vildt til selv at opleve ham, men ikke mindst også at være med til at dele hans historie med en masse forældre som forhåbentligt indser at børn ikke er nogen hindring for at forfølge sine egne drømme.
14 dage efter har jeg fornøjelsen af at se Freddy Wulff, 70'ernes og 80'ernes helt store eventyrer hele 4 gange. Det er en mand der har fulgt hans drømme uanset hvor de førte ham hen, og som har nogle utrolige historier i rygsækken som følge af det.

Kontrasten til da jeg for 2 måneder siden rendte rundt på dagpenge, uinspireret, halvdoven og med fast indkomst kunne jo næsten ikke være større. Nu er jeg inspireret, glæder mig til at gøre en forskel for folk, knokler hele ugen igennem og til en løn der er det halve af dagpenge... Mit liv er blevet så meget bedre :D

Og jeg hylder alle jer andre i tråden for det i allerede har opnået. Lyder jo som om at de fleste allerede har god succes. God vind fremover.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)