Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny link database

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det vil jeg så gøre. Så kan du ikke slette mit tidligere indlæg da det er fyldt med stavefejl.

På forhånd tak.

Kim

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 20:30

Nu kommer keglen lige med et dumt spørgsmål i forlængelse af tråden:-)

Kan man ikke risikere at blive (straffet), hvis man får links fra en side med upassende eller ikke relateret indhold?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:36

Uden at vide det med sikkerhed. Så vil jeg sige, fra upassende side. Jo måske. Men ikke med ikke relateret indhold, nej.

Kan godt være man ikke får tildelt ligeså stor værdi i søgemaskinerne når det ikke er fra side med relevant indhold. Men ligefrem straffet vil jeg ikke tro.

Kim

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok... Nu selvfølgelig med respekt for trådstarter, synes det er vanvittigt flot og generøst at lave en sådan side. Men når jeg kigger, ser jeg straks links til sider med sex og kondomer og tænker selvfølgelig at det kan risikere at give bagslag. Men er efterhånden ikke sikker på hvordan Google leger rundt med os:-)

Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:28

Jeg tror ikke der er noget galt i at der er links til sider med sex, kondomer osv., jeg har det sådan at det er danmark og her i landet har vi en lidt mere liberal holdning til sådan noget, så de eneste links som ikke bliver optaget, det er dem som har ulovligt indhold i forhold til dansk lovgivning eller at det er sider som sælger produkter som kan være skadelige...feks. tvivlsomme helsekost eller slankekure.

Med hensyn til google, så tror jeg godt at min side kan blive straffet, de kan vel finde på at spærre bannerannoncerne, men det går nok også, så må jeg sælge annonceplads selv, der skal nok være købere til det hvis der kommer trafik nok.

Jeg tror ikke det skader at man bliver linket til fra linkguf fordi der skulle være sexlinks, måske hvis det udelukkende er en database over sådanne links, men det er jo langt fra tilfældet, de fleste links i databasen er til almindelige hjemmesider.

Jeg arbejder på højtryk for at få udviklet mere funktionalitet til gavn for hjemmesideejere.

Tak for de mange links ;-)

;-Peter

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)