Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børne tøj uden minimum..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle! 

Mange spørge til tøj produktion - især på børnetøj. Desværre er der også mange der giver op når det kommer til ordre, da minimum gør det umuligt at fortsætte af økonomiske grunde. 
Ud over 'normal' produktion og jeg arbejder med lagerført metervarer, hvilket imødekommer de høje minimum, dog stilles der stadig krav til minimum fra alle fabrikkers side af hensyn til "set up" af produktions linie, hvilket vil sige minimum 300 hundrede styk pr. style. Dog kræver denne fremgangsmåde at man er hurtig på aftrækkeren når den rigtige metervarer er på lager, da disse går hurtigt. Det kræver et stort engement da der løbende skal scannes nye interessante metervarer der kommer på lager. 
Men det er stadig for mange styk for flere hvorfor jeg tilbyder muligheden for at købe (primært børne) tøj uden minimum fra kollektion; Kristale (piger) og Eric Sebastian (drenge) der pt sælges i region det Indiske Ocean og Frankrig. Label tilhører en af mine produktionskontakter som løbende køber ind i Paris og lagerfører metervareren. 
Styles behøver ikke nødvendigvis at sælges som Kristale eller Eric Sebastian - vi kan skifte label ud med dit eget ! 
Metervaren er fuld tilgængelig så frem du har egne styles at producere eller bare ønsker mindre rettelser på styles.
Priser er attraktive i og med styles er produceret fra lager ført metervarer og eksporteres med EUR1 certifikat.
Jeg har vedhæftet et billed for at illustrere.. flere billeder inklusiv priser kan fremsendes. 
Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

findes der et link hvor man kan se hele kollektionen og priser herpå?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)