Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Danmarks sejeste/bedste sælger!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er
Jeg søger en person der gerne vil tjene et par tusind kroner (1000-3000) og en god udfordring.

Jeg samarbejder med en ven på hobbyniveau med at sælge antikviteter, og nu har vi noget, der gerne skal sælges godt! 

Det drejer sig om en perlekæde vi er kommet i besiddelse af, til en værdi af 30 tusind, som vi ønsker at sælge.
Den er dog udenfor vores almindelige kundeklientels interesse og derfor opretter jeg denne "annonce" 

Skriv hvis du mener at du har netværket eller kunnen til at sælge den med god fortjeneste, så får du beskrivelser og billeder,
Såfremt at samarbejdet er godt, kan det jo hurtigt udvikle sig til et længerevarende sammarbejde. 
Go'dag

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:53

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Classygents Skrevet kl. 19:44

Hej Michael
Jeg henvender mig selvfølgelig ikke på Amino, hvis jeg ikke har overvejet andre alternativer.  (Da du ikke kender mig er det helt i orden at du henviser til Lauritz) 

Lauritz.com har meget store sælger salæer, og mine erfaringer med auktionhuset er ikke så gode, sammenlignet med andre auktionhuse. (Se blot på Trustpilot)
Auktionshuse er udelukket da jeg ønsker at opbygge klientel (møde kunderne) samtidig med at der er en for stor sandsynlighed for at den sælges uden den forventede avanche, hvilket ikke sker såfremt at man laver personligt salg.  

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du sætter bare en mindste pris på Auktionen. Så ryger den ikke for billigt.

Har lidt svært ved at forstå at du søger en til at sælge det for dig. Når du samtidig selv vil møde kunderne ( Lave personligt salg ). Det hænger ikke helt sammen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Classygents Skrevet kl. 01:01

Nu ville jeg lave et kort opslag og ikke et uddybende jobtilbud, men jeg ville selvfølgelig sørge for at jeg selv, efter sælgers anvisninger, fik kontaktoplysninger på den pågældende person så jeg vidste at jeg kunne kontakte vedkommende i fremtiden med et tilbud på en anden slags vare/antikvitet. 

Og ja Michael, jeg ville sagtens kunne sætte mindstepris på min vare, jeg har solgt mange ting over auktionshuse, men det ændre ikke på faktummet - at næsten alle ting der ikke rent sæson mæssigt er efterspørgsel på, sælges med tab fra ejerens side, men til fordel for Lauritz(Hurtig salgsrate) og køber (Lav pris sammenlignet med den vurderede pris). 

Håber at det afklarer den problematik du opstiller i forrige indlæg :)
Ellers så smid mig en PB, synes ikke at det skal ende ud i en diskussion.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forstår jeg det rigtigt, at du ønsker at finde en, som kan koble dig op med en evt slutkøber af perlekæden, og at honoraret er 1000-3000 kr for dette? I såfald er der flere ting, som ik hænger sammen. 

1. Den type personer, sælger selv til deres kunder, og de vil næppe bruge tiden for sådan et lille salær
  2. Den type personer opkøber typisk selv varerne, fordi de dermed opnår en bedre profit
  3. Jeg tvivler på, at den type mennesker er herinde, og hvis de er, så er sandsynligheden for, at de finder dit indlæg lille. Især taget i betragtning af den sparsomme info om genstanden.
Hvis du evt vil sælge sådanne ting via personer online, hvorfor opretter du så ik en hjemmeside, som kan anvendes som et showroom? Det er let, og du kan dermed spare mellemanden + du opbygger dine egne klienter...
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Fra  Classygents Skrevet kl. 14:32

Kære Fashion-Seller
Mange tak for dit svar, det vil tages til overvejelse.
Kan godt se paradoxet nu, men håber stadig at jeg har held med denne announce. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)