Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML søgemaskine??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan skrive en søgemaskine i HTML hvor jeg selv kan indtaste de sider den skal søge igennem? Præcis lige som Google CSE bortset fra der skal være mere end 10 sider med svar på søgningen..?

Skriv til mig privat eller skriv her på tråden :) 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:43

Jeg tror ikke man kan lave det i HTML. HTML er jo bare markering der bestemmer formateringen af indholdet, så at sige.

Hvis du skal have lavet noget man kan søge på, så skal det vel være PHP, C# eller lignende programmeringssprog.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:46

Emilborg,

Du kan ikke bruge HTML til det alene.

Jeg kan se fra det link Thomas Rosenstand har givet, at det er rimeligt komplekst det du efterspørger.

Ikke kun skal du kunne lave søgninger, som jeg ikke kan afgøre om skal være server eller clientside,

Men der er også det aspekt i det at det vist skal være fra forskellige eksisterende webshops, som ikke er dine det komplicerer det kun endnu mere.  

Jeg vil foreslå du beskriver helt præcist hvad det er du vil opnå.

Først der er det muligt at fortælle om det overhovedet er nok "kun" lige at jage til at lære HTML, serverside script, AJAX etc. 

Du kan evt prøve lykken på Amino Freelancer, men ellers lyder det mere som at du skal have fat i et webbureau som virkeligt er IT-hajer. Her ville Lait.dk være et forslag, men du skal nok have tegnedrengen frem, da det tager rigtigt mange år at blive sådan en haj.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 22:52

Manden søger generelt en til at lave alt for ham og er ikke villig til at sætte sig til at lære noget selv. Har svaret i 2 af hans tidligere tråde med fine svar, men ja nu synes jeg snart at han går lidt over grænsen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Hvad er du villige til at betale for sådan en søge maskine ?

og nej du kan ikke lave en søge maskine i ren html det skal lave i nåde script i form af asp,php,asp.net ellers kan du jo søge på nette der findes flere script til en god pris..

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:12

SteffenM:
Manden søger generelt en til at lave alt for ham og er ikke villig til at sætte sig til at lære noget selv. Har svaret i 2 af hans tidligere tråde med fine svar, men ja nu synes jeg snart at han går lidt over grænsen.

Jeg ser du foreslår ham at lære Python og PHP?!

Det mener jeg ikke er tilstrækkeligt og derfor jeg svarer i denne tråd.

Det ligner mere en opgave som er mere kompleks end som så. Og der er vejen at betale sig fra det. 

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 23:14

Jeg har ikke noget imod at hjælpe andre, men når de ikke er villig til at gøre en indsats selv, så er man ikke ligefrem motiveret til et samarbejde med personen :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:17

SteffenM:
Jeg har ikke noget imod at hjælpe andre, men når de ikke er villig til at gøre en indsats selv, så er man ikke ligefrem motiveret til et samarbejde med personen :)

Er ked af at sige det, men jeg ser dig ikke forsøge hjælpe ham i den her tråd. 

Jeg kan godt se du har forsøgt med velmenende råd i nogle af de andre, men det hjælper ikke manden at gentage det :-) 

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 23:20

Nej ikke i denne, men som jeg nævner tidligere, så har man forsøgt tidligere hvor han slet ikke ytrer interesse i at gøre en indsats selv :)

Har forsøgt at rådgive personen 2 gange, men han fortsætter jo med nye tråde fremfor at blive i de gamle.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)