Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er nu efterhånden kommet så langt med min webshop, at jeg godt kunne bruge nogle indspark til eventuelle forbedringer og hvor bedre end at spørge jer herinde - her sidder jo den ene ekspert efter den anden Wink

Webshoppen finder i her: Lepong.dk

Kort fortalt om igangværende forbedringer:

- Systemet er opsat med Prestashop

- Der er ved at blive opsat et sms system, således kunden modtager en sms ved eksempelvis afsendelse af ordrer

- Der er forhåbentlig en ny betalingsløsning på vej indenfor den næste måneds tid

- Der skal helst tages højde for, at nogle kategorier er lidt kortfattede (læs: få varer)
  Der arbejdes hårdt på at få aftaler i hus med flere leverandører, så det kommer lidt i små ryk

Ud over det, så bare klø på - kan bruge både positiv såvel som negativ feedback til noget. Af fejl og rettelser lærer man jo Smile

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 16:38

Shoppen ser god ud, jeg ville have fokus på følgende ting: 

a) kontrastfarver på "læg i Kurv" og "Check-out"

b) Din kurv er meget svær at ramme, da det kun er teksten som linker (her ville jeg gøre hele det farvede område til link)

c) Et telefonnummer på kontakt siden

d) Fjern polske tekster i bunden

e) Dit varersortiment er meget bredt, det kan gøre SEO og adwords lidt sværere (ikke ekspert på området) 

f) Tun skditet med en Trustbox fra Trustpilot og en gang mersalg og søgning fra Clerk.io

God Arbejdslyst :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:47

Hej Allan.

Jeg synes din side er rigtig fin, og klart over den gennemsnitlige. Men som altid er der plads til forbedringer.

- FÅ nogen CTA tilføjet til de produkter du viser på forsiden

- Indsæt dine fokuspunkter i headeren elelr andet sted hvor de kan stå tydligt på forsiden, f.eks. 1-2 dages leveringstid, hurtig support, osv.

- I din indkøbskurv: Fjern land, telefonnummer

Jeg kan ikke acceptere cookies på grund af din zopim menu bliver placeret direkte ovenpå knappen.

Det var det jeg lige faldt over hurtigt, håber du kan bruge noget af det Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:01

Hej Krestian

Super mange tak for din feedback på min shop :) det er brugbar information alt sammen.

Krestian Krogsgaard:
b) Din kurv er meget svær at ramme, da det kun er teksten som linker (her ville jeg gøre hele det farvede område til link)

Det er klart noget der skal ses på - kan godt se, at det måske kan være lidt problematisk at finde ud af hvor man skal trykke for at komme videre, så en hel knap eller et helt område burde måske være bedre.

Krestian Krogsgaard:
c) Et telefonnummer på kontakt siden

Også dybt relevant :)

Krestian Krogsgaard:
d) Fjern polske tekster i bunden

Disse er der alene af den grund, at jeg arbejder tæt sammen med flere polske leverandører, både nuværende som kommende og har af den grund, fået lavet denne tekst (info til leverandører). Det er klart min opfattelse, at vil man tages seriøst af udenlandske leverandører, så er det er KLART plus at kunne briefe dem omkring siden, på deres eget sprog. Derfor den polske tekst - og den engelske og tyske :)

Krestian Krogsgaard:
e) Dit varersortiment er meget bredt, det kan gøre SEO og adwords lidt sværere (ikke ekspert på området)

Dette vil blive snævret noget ind eftersom kategorierne "Mode og skønhed" bliver udsolgt eller frasolgt i partier. Det var primært varer, som var købt ind for at kunne tilbyde et bredere sortiment, men ikke et jeg fremover ønsker at fokusere shoppens sortiment på. Samme gælder "Hobby" :)

Krestian Krogsgaard:
f) Tun skditet med en Trustbox fra Trustpilot og en gang mersalg og søgning fra Clerk.io

Clerk.io har jeg lidt svært ved egentlig at finde ud af, hvad er, selv ved at læse om det på siden, men der er da nogle gode anbefalinger derpå. Med hensyn til Trustpilot, så er der endnu ikke taget så meget højde for det, da jeg ikke ved om man må vise deres boks på ens side, når man ikke er betalende medlem hos dem?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:06

Hej Simon

Stort tak for dine flotte ord, dem er jeg glad for :) forsøger efter bedste evne at få shoppens udseende til at fremstå bare lidt professionel, da jeg også ved at når man skal præsentere den for potentielle leverandører, så er de lettere at "overtale" når de kan se en præsentabel shop fremfor måske et standard tema eller hvad nu :)

Simon Kragh:
- FÅ nogen CTA tilføjet til de produkter du viser på forsiden

Med CTA, der mener du knapper og lignende, ikke? Kan godt se at det må være en fordel, så det er bestemt lagt i planerne :)

Simon Kragh:
- Indsæt dine fokuspunkter i headeren elelr andet sted hvor de kan stå tydligt på forsiden, f.eks. 1-2 dages leveringstid, hurtig support, osv.

Endnu et relevant punkt og et der er lagt i planerne.

Simon Kragh:
- I din indkøbskurv: Fjern land, telefonnummer

Land kan jeg godt forstå, især eftersom jeg p.t. kun leverer indenfor Danmark :) Telefonnummer er jeg desværre nødt til at anmode om, da jeg har flere transportører tilknyttet shoppen i forbindelse med leverandørerne, hvor de kræver at få telefonnummeret på kunden. Ikke for at ringe til dem, medmindre der er problemer med leveringen, men fordi de bruger det til at "identificere" kundens levering med. Altså, sporer den på baggrund af det. Så er næsten nødt til at lade det være et generelt punkt som alle skal udfylde - ved ikke helt hvordan ellers det skal gøres :)

Simon Kragh:
Jeg kan ikke acceptere cookies på grund af din zopim menu bliver placeret direkte ovenpå knappen.

God pointe - det må jeg have kigget på :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:07

Yderligere feedback er dybt værdsat Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:38

Allan Hansen:
Med CTA, der mener du knapper og lignende, ikke?

Jo, lige præcis. 'Læg i kurv', 'Vælg størrelse' eller hvad der lige giver mening. 

Allan Hansen:
Land kan jeg godt forstå, især eftersom jeg p.t. kun leverer indenfor Danmark :) Telefonnummer er jeg desværre nødt til at anmode om, da jeg har flere transportører tilknyttet shoppen i forbindelse med leverandørerne, hvor de kræver at få telefonnummeret på kunden. Ikke for at ringe til dem, medmindre der er problemer med leveringen, men fordi de bruger det til at "identificere" kundens levering med. Altså, sporer den på baggrund af det. Så er næsten nødt til at lade det være et generelt punkt som alle skal udfylde - ved ikke helt hvordan ellers det skal gøres :)

Så giver det mere mening. Måske du skulle fortælle dine kunder det samme? Evt ved at have en bette popup når feltet er aktivt, eller et bette '?' ved siden af feltet som så laver en popup ved hover eller lignende.

Du må ha' en super dag! Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:45

Det med en pop-hover tekst kunne være smart :)

Og tak, i lige måde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

Meget flot side! især med de store billeder. Perfekt til en bolig side.
Hvem har lavet siden for dig og er det en Magento shop og kører du dropship siden du har så mange dyrer og mange vare? :D  

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:17

Hej Mihammed

Mange tak for de pæne ord :)

Siden eller temaet er et købt tema, der så efterfølgende har fået en ordentlig overhaling, så det sådan set ikke ligner det oprindelige mere. På shoppen køres der med dropshipping blandt andet, ja :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)