Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Procenter af webshop, hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Søger gode råd, skal til at bygge en shopify webshop og vil gerne ha en af mine gode venner til at lave den, for han er¨

uddannet multimedie designer, er rimlig teknisk og rigtig god til grafik og han vil gerne lave den...

Vi vil så lave aftalen sådan at han står for at lave hele webshoppen og står for online marketing, sociale medier i det omfang

han kan finde ud af, ikke noget han har meget erfaring med,  og gerneral vedlige holde shoppen ved siden af hans arbejde, han vil ik forpligtede sig med fast arbejdstid..

Vi har aftalt han skal have en procent sats af overskuddet. Mit spørgsmål er så bare hvor mange procent synes i der er fair han får???

Skal lige siges at jeg kommer til at arbejde fuld tid med webshoppen som er en dropshippingaftale til at starte med og at jeg ingen 

kompetencer har med it. 

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 18:28

Et måske dumt spørgsmål

Men hvis han skal bygge shoppen op, står for online marketing og sociale medier, kort sagt alt det tekniske omkring shoppen og markedsføring, hvad skal du så? Tænker hvis det er dropshipping på varerne, hvad er der så næsten tilbage at lave? som kan kræve fuldtid?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:30

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 18:47
Beklager ikke lige fik sagt det..

Jeg starter en enkeltmands firma som jeg ejer.

Jeg skal stå for alt det administrative, regnskab, offline salg og udvikling af firmaet...
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:28

snoop8000:
Beklager ikke lige fik sagt det..

Jeg starter en enkeltmands firma som jeg ejer.

Jeg skal stå for alt det administrative, regnskab, offline salg og udvikling af firmaet...

Og hvad skal du så lave i de resterende 30 timer af din 37 timers arbejdsuge ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 20:02
Jeg har et andet firma ved siden af... Og regner med at han skal bruge 2-5 timer om ugen på dette projekt..

Forstår måske ikke helt dit spørgsmål..
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)