Hej Allesammen Søger gode råd, skal til at bygge en shopify webshop og vil gerne ha en af mine gode venner til at lave den, for han er¨ uddannet multimedie designer, er rimlig teknisk og rigtig god til grafik og han vil gerne lave den... Vi vil så lave aftalen sådan at han står for at lave hele webshoppen og står for online marketing, sociale medier i det omfang han kan finde ud af, ikke noget han har meget erfaring med, og gerneral vedlige holde shoppen ved siden af hans arbejde, han vil ik forpligtede sig med fast arbejdstid.. Vi har aftalt han skal have en procent sats af overskuddet. Mit spørgsmål er så bare hvor mange procent synes i der er fair han får??? Skal lige siges at jeg kommer til at arbejde fuld tid med webshoppen som er en dropshippingaftale til at starte med og at jeg ingen kompetencer har med it. |
Et måske dumt spørgsmål
Men hvis han skal bygge shoppen op, står for online marketing og sociale medier, kort sagt alt det tekniske omkring shoppen og markedsføring, hvad skal du så? Tænker hvis det er dropshipping på varerne, hvad er der så næsten tilbage at lave? som kan kræve fuldtid?