Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en webhost med disse kriterier

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter en webhost med flg. kriterier:

• PHP og flere MySQL databaser på samme webhotel
  • Helst en Parallels løsning, eller bare alt andet end cPanel
  • Mulighed for flere domæner på samme webhotel
  • Webhotel omkring kr. 300,- om året
  • Referral/bonus ordning da jeg ofte bringer nye kunder til

Ja, det er måske lidt specielle kriterier, men jeg håber det er muligt at finde nogen der kan hjælpe mig.

Inden i alle begynder at råbe ”VPS”, er jeg ikke interesseret i det.

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej R-M,

de kriterer opfylder de fleste danske webhosts... Jeg bruger selv megahost.dk, som jeg er yderst tilfreds med... De har også noget referrel bonus system, som jeg dog ikke kender så meget til.

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 09:37

Jens:

Hej R-M,

de kriterer opfylder de fleste danske webhosts... Jeg bruger selv megahost.dk, som jeg er yderst tilfreds med... De har også noget referrel bonus system, som jeg dog ikke kender så meget til.

Hej Jens, tak for din indlæg.

Jeg tror faktisk at Megahost bruger cPanel, hvilket jeg ikke er speciel glad for.

Jeg kan ikke simpelthen ikke arbejde i cPanel, selvom mange kårer det til at være det bedste kontrolpanel, desværre.

Det er også det eneste virkelig vigtige krav på listen over ting jeg ønsker til webhosten. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 09:59

Emil Stahl Pedersen:

UnoEuro har alt du søger, her er UnoEuro rabatkode til 3 måneder gratis hosting. Har over 20 domæner på ét domæne, og har alt liggende ved UnoEuro. De har fantastisk service Big Smile

Tak Emil.

Det har længe også været mit bedste bud.

Det eneste minus ved UnoEuro, er måske at jeg hellere ville foretrække en webhost der kan tilbyde en kontant provision ved at henvise kunder, og det kan UnoEuro ikke. Men hvis jeg ikke finder en sådan host, er UnoEuro helt sikkert mit førstevalg.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:05

R-M:

Det eneste minus ved UnoEuro, er måske at jeg hellere ville foretrække en webhost der kan tilbyde en kontant provision ved at henvise kunder, og det kan UnoEuro ikke. Men hvis jeg ikke finder en sådan host, er UnoEuro helt sikkert mit førstevalg.

De domæner du tilknytter hos Unoeuro er ligeledes også serveraliases og har ikke e-mail og egne databaser og deler samme FTP adgang (så vidt jeg husker), derudover er alle dine domæner ligeledes på samme server/server segment, så går serveren ned ryger alle dine kunder på samme tid. Den provision du optjener er ligeledes ligefrem proprotionel med det de kunder betaler, så betaler de lidt får du lidt. Har selv med success brugt dette program

giver provision på alt det kunden køber, også hvis kunden senere går ind og bestiller mere.

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 10:11

Søren.Pedersen:

R-M:

De domæner du tilknytter hos Unoeuro er ligeledes også serveraliases og har ikke e-mail og egne databaser og deler samme FTP adgang (så vidt jeg husker), derudover er alle dine domæner ligeledes på samme server/server segment, så går serveren ned ryger alle dine kunder på samme tid. Den provision du optjener er ligeledes ligefrem proprotionel med det de kunder betaler, så betaler de lidt får du lidt. Har selv med success brugt dette program

giver provision på alt det kunden køber, også hvis kunden senere går ind og bestiller mere.

webhosting.dk har også været i kikkerten, men deres kontrolpanel er meget uoverskueligt og roddet. Dertil mener jeg at prisen er 298,75 PR. domæne/webhotel (pr. år), hvilket jeg ikke ønsker at betale.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 10:13

R-M:
UnoEuro har affiliate programmer ved TradeDoubler, Webgains og AdService.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 25. Sep 13
Skrevet kl. 10:14

Emil Stahl Pedersen:

R-M:
UnoEuro har affiliate programmer ved TradeDoubler, Webgains og AdService.

Ok, men hvordan kan jeg få noget ud af det, når jeg henviser mine kunder?
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:34

R-M:

webhosting.dk har også været i kikkerten, men deres kontrolpanel er meget uoverskueligt og roddet. Dertil mener jeg at prisen er 298,75 PR. domæne/webhotel (pr. år), hvilket jeg ikke ønsker at betale.

Det fik en større overhaling tidligere på året, tror det var i februar så det var da værd at checke op på. Husk, din provision er ligefrem proportionel med det som dine kunder betaler, stor provisions % af ingenting er........... ingenting.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)