Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en webhost med disse kriterier

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

R-M:

webhosting.dk har også været i kikkerten, men deres kontrolpanel er meget uoverskueligt og roddet. Dertil mener jeg at prisen er 298,75 PR. domæne/webhotel (pr. år), hvilket jeg ikke ønsker at betale.

Det fik en større overhaling tidligere på året, tror det var i februar så det var da værd at checke op på. Husk, din provision er ligefrem proportionel med det som dine kunder betaler, stor provisions % af ingenting er........... ingenting.

Har tjekket det ud, stadig meget uoverskueligt selv efter min mening med meget teknisk baggrund, mine kunder vil slet ikke kunne finde rundt i det kontrolpanel. Desuden har jeg selv en 25-30 domæner og det er derfor vigtigt for mig at jeg kan have dem samlet under samme webhotel til én webhotel's pris. Jeg betaler altså ikke næsten 300 kr pr. domæne/webhotel for 30 stks. når jeg mange andre steder kan samle dem under et webhotel og én pris.

Har været tidligere kunde hos webhosting.dk, og det var desværre ikke lige mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 10:51

R-M:
Ok, men hvordan kan jeg få noget ud af det, når jeg henviser mine kunder?
Du opretter dig og bruger så affilaite linket, når en kunde køber igennem det får du provision.

Søren.Pedersen:
Husk, din provision er ligefrem proportionel med det som dine kunder betaler, stor provisions % af ingenting er........... ingenting.
Det er den ikke ved UnoEuro. Jeg tror ikke du ved hvad du taler om. Du får en måned lige meget hvad, og beløbet ved affiliate er faste.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59

Servage.net klarer det hele

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:01

Emil Stahl Pedersen:

Jeg tror ikke du ved hvad du taler om. Du får en måned lige meget hvad, og beløbet ved affiliate er faste.

Er jo kun et engangsbeløb hvor f.eks webhosting.dk's er en løbende udbetaling, ikke kun på selve ordren men også på hvad andet kunden evt. bestiller senere.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:34

R-M:
Jeg tror faktisk at Megahost bruger cPanel, hvilket jeg ikke er speciel glad for.

Megahost bruger DirectAdmin, ikke cPanel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:42

Hvorfor er en VPS uinteressant?
Der kan du da få det præcis som du ønsker - til billige penge.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:57

Hvis man ikke har erfaringer med server drift eller lyst til at kaste sig ud i det vil jeg ikke anbefale en VPS, det findes løsninger hvor de bliver vedligeholdt og opdateret men det er ikke billigt.

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:04

Men kan man så med rette stille krav, hvis man ikke er villig til at betale prisen eller vil sætte sig ind i at gøre det selv?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)