Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blogger til wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lige forsøgt at flytte min blog fra blogger til wordpress, og har også fået alle mine indlæg importeret til wordpress.

Men fra at have en rigtig godt placering på google kan jeg nu slet ikke se min wordpress blog, med undtagelse hvis jeg indtaster

selve webadressen.

Kan jeg ikke få min trafik med over til wordpress?

eller hvordan fungere det?

skal jeg slette min gamle blog og så kommer det langsom med besøgene?

jeg vil også gerne sætte min tilmelding til min nyhedsmail ind på min wordpress blog, så den ses på alle sider. Hvordan gør jeg dette?

jeg vil også gerne indsætte mit logo så det er synligt på alle sider, hvordan gør jeg dette?

Bedste hilsner Pia

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pia

Først og fremmest kan der gå lidt tid, før Google indekserer dine sider og dermed smider dem opad i søgeresultaterne.

Dernæst skal du have slettet dit indhold på blogger i en allerhelvedes fart, hvis indlæggene på blogger og din wordpress-side er nøjagtigt ens. Dette skaber duplicate content, og det kan Google straffe begge dine sider for, ved at smide dig længere ned og væk i søgeresultaterne.

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:29

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:41

Tak for jeres feedback :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

jeg kan ikke finde den der htaccess fil og plugins kun til det formål, f.eks WP htaccess control?

plugins står ikke i min kontrol panel.

skal jeg bruge den for at få trafikken fra min gamle (ikke WP blog)-wp blog?

min gamle blog er

http://piaalstrup.blogspot.dk/ og jeg vil gerne have trafikken til www.pajpattern.dk (WP)

mvh Pia :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:47

Det er forholdsvist teknisk at flytte.

Prøv først at læs: http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-switch-from-blogger-to-wordpress-without-losing-google-rankings/

Din .htaccess fil ligger i roden af dit webhotel og du kan få fat i den med et ftp program.

Er du ikke lige med på hvordan du gør det, kan du installere "SEO for wordpress" plugin og vælge "rediger filer", her vil du få direkte adgang til at skrive tilføjelser i din .htaccess fil.

Det du i praksis skal gøre er:

1: Redirect din blog til dit nye domæne.

2: i .htaccess filen på dit nye domæne, fortæller du i .htaccess filen, hvor på dit nye domæne, de gamle blogger indlæg nu ligger.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 12:39

Hej Pia. 

Gør som Jonas siger og følg først og fremmest processen som linket beskriver. Dog vil jeg lige tilføje: 

Det allervigtigste er at du får 301-redirected alle dine gamle urler (på Blogger) over til dine nye (på pajpattern.dk). 

Derefter kan du begynde at lege med SEO plugins (jeg kan anbefale enten SEO for Wordpress by Yoast eller SEO Ultimate by SEO Design Solutions). Men adskil de 2 ting. 

Det ene drejer sig om at få overført din eksisterende linkjuice (301 manøvren). 

Det andet om at optimere din nye platform... 

Håber det giver mening. 

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)