Hej Amino Jeg har lige forsøgt at flytte min blog fra blogger til wordpress, og har også fået alle mine indlæg importeret til wordpress. Men fra at have en rigtig godt placering på google kan jeg nu slet ikke se min wordpress blog, med undtagelse hvis jeg indtaster selve webadressen. Kan jeg ikke få min trafik med over til wordpress? eller hvordan fungere det? skal jeg slette min gamle blog og så kommer det langsom med besøgene? jeg vil også gerne sætte min tilmelding til min nyhedsmail ind på min wordpress blog, så den ses på alle sider. Hvordan gør jeg dette? jeg vil også gerne indsætte mit logo så det er synligt på alle sider, hvordan gør jeg dette? Bedste hilsner Pia |
Hej Pia
Først og fremmest kan der gå lidt tid, før Google indekserer dine sider og dermed smider dem opad i søgeresultaterne.
Dernæst skal du have slettet dit indhold på blogger i en allerhelvedes fart, hvis indlæggene på blogger og din wordpress-side er nøjagtigt ens. Dette skaber duplicate content, og det kan Google straffe begge dine sider for, ved at smide dig længere ned og væk i søgeresultaterne.
Mads