Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af ure

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil starte min egen webshop, som sælger ure og leder derefter en der har dropshipping af ure, er der nogen af jer der kenskab til en?

Flere Amino'er har givet kenskab til at det er irreterende når der ikke kommer nogen facts på bordet, når nogen søger en leverandør der tilbyder dropshipping, så nu vil jeg komme med nogen:

- Urene, skal max. koste 1500 kr. for kunderne, da jeg ikke tror at internettet er det rette sted for dyre ure. Så webshoppen kommer ikke til at sælge dyre ure, som Rolex og hvad der ellers er.

- Webshoppen kommer kun til at sælge i Danmark.

- Dropshipping leverandøren skal helst være bosiddende i Danmark, Sverige, Norge eller Tyskland for at gøre leveringstiden mindre. 

Hvis i har nogen spørgsmål, så stil dem gerne.

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Mads 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 17:10

Er der flere der kan hjælpe, med dropshipping af ure?

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 17:16

Hej Mads

Jeg har kigget lidt på denne hjemmeside omkring dropshipping. Jeg kender ikke siden eller de leverandører som står på den, så det må du selv undersøge lidt. Dog kan jeg ikke på selve forhandlerens side se, at forretningen skal have været kørende i 6 måneder inden man kan komme i betragtning til en dropshipping-aftale.

Du kan se mere her: http://www.blogtrend.dk/dropshipping-af-maerkeure/ 

Men igen, jeg kender ikke butikken der bliver skrevet om. 

Håber du kan bruge det til noget.

De bedste hilsner fra Jon :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:29

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 18:03

Jeg kontaktede Aber Trading og de svarede hurtigt tilbage, at de ikke tilbød dropshipping.

På forsiden af B2Bure.dk fremgår det under betingelser, at man skal have været omsætningskabende og aktiv i mindst et halvt år, så det er desværre ikke en mulighed :-) 

Hilsen

Mads

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 22:20

MadsHardt:

Jeg kontaktede Aber Trading og de svarede hurtigt tilbage, at de ikke tilbød dropshipping.

På forsiden af B2Bure.dk fremgår det under betingelser, at man skal have været omsætningskabende og aktiv i mindst et halvt år, så det er desværre ikke en mulighed :-) 

Hilsen

Mads

Hej Mads

Med hensyn til kravene, så har jeg tidligere hørt, at man kan forhandle om allerede skrevne krav. Ikke hos den specifikke virksomhed vi snakker om her, men mere generelt. Synes du skal tage kontakt til dem og høre nærmere. Måske kan I nå frem til noget specifikt i fællesskab.

Mvh. Jon

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:46

Nu skriver du ikke om du vil være grey-market forhandler eller autoriseret forhandler, men hvis det er sidstnævnte, så får du svært ved at finde en importør/distributør, som ønsker at dropshippe for dig. Dertil kommer, at dine kunder jo så også gerne vil se et udfyldt garantibevis med forhandlerstempel

MadsHardt:
Urene, skal max. koste 1500 kr. for kunderne, da jeg ikke tror at internettet er det rette sted for dyre ure. Så webshoppen kommer ikke til at sælge dyre ure, som Rolex og hvad der ellers er.

Bare så det lige er på plads, så bliver der dagligt handlet også ganske dyre ure via nettet. Risikoen for at blive snydt med en handel med en dansk butik, hvor der betales med Dankort er nærmest ikke-eksisterende.

Men der er et indbygget problem i at forhandle ure i 1500-kr-klassen kombineret med dropshipping, nemlig din avance. En dropshipper vil alt andet lige tage en højere pris for en dropshippet vare end hvis du køber mindre partier ad gangen.

MadsHardt:
Dropshipping leverandøren skal helst være bosiddende i Danmark, Sverige, Norge eller Tyskland for at gøre leveringstiden mindre. 

Norge er ikke med i EU, så der får kunden en kedelig oplevelse med at skulle betale dansk moms + fortoldningsgebyr til Post Danmark. Så lige Norge er ikke realistisk ved dropshipping.

Just my 2c

Venlig hilsen
Ole 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:33

Hvis vi taler grey market (nye ure uden udfyldt garanti - fra overskud fra div AD butikker world wide) så tror jeg det marked er ret mættet og først og fremmest kræver køberne her, at det er en med masser af god historie, kender urene

Taler vi dyre brugture - samme sag

Taler vi meget let brugte ure i klasse 5-25.000 kr så er markedet måske i virkeligheden lidt lettere for, for der er mange der skifter ret ofte, men der er en del der sidder ganske tungt på det marked også

Taler vi ure til 1500 kr og dropshipping så tror jeg fortjenesten - når man medregner returure og andet besvær, vil være super begrænset desværre

Iøvrigt er jeg enig i, at der handels masser af dyre ure over nettet, bare se til http://www.chrono24.dk/ . Her sælger både supersælgere men desværre også nogen som KAN være mindre sikre, uanset betegnelsen trusted osv da det er noget man i princip køber sig til

Også Ebay har masser af dyre ure, og mange sælgere som giver pokker i garanti og returret - folk der sælger 1000 ure om ugen og alligevel skriver - ingen returret - privat salg - og ingen der griber ind overfor det - MEN - helt generelt bliver MEGET få snydt regulært. 

Størst risiko er fake ure efterfulgt at fine ure hvor dele er skiftet ud med uoriginale dele, jo ældre og jo finere - jo større risiko. Mindst Ebay risiko finder man i ebay.de, langt større i ebay.co.uk hvor mange ure kommer fra f.eks. Indien hvor der laves re-dials (nye gamle skiver) i stor stil

Nå det var bare lidt ursnak, jeg tror også den er vanskelig med dropshipping og prisklasse 1500 kr men risikoen ved netop dropshipping fra EU er jo ret begrænset trods alt, så det er bare at prøve

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)