Hej alle sammen, Jeg er i gang med et nyt koncept, der tilbyder logo design service til iværksættere, klubber og andre med et begrænset budget. Konceptet hedder NextLogo.dk. Konceptet er simpelt. Prisen starter fra DKK 1.495, og der er mulighed for op til 60 unikke designs, alt efter hvilken pakke kunden vælger. Der er tre pakker i alt - "Budget", "Iværksætter" og "Professionel". Vi giver en garanti på, at kunden får sine penge retur, hvis ingen af logoerne i første oplæg er tilfredsstillende. Denne garanti gør sig gældende for Iværksætter- og Professionelpakken. Det eneste det kræver fra kunden er, at de udfylderen formular med nogle spørgsmål samt navn og adresse. Efter kunden har udfyldt formularen, bliver kunden videresendt til en kvitteringsside og får tilsendt en faktura pr. mail. Når fakturaen er betalt, går vi i gang med arbejdet. Al kommunikation foregår pr. mail. Vi outsourcer produktionen til udlandet, hvorfor vi har mulighed for at lave mange designs til hver kunde. Jeg kunne derfor godt bruge lidt feedback fra jer. Er det et koncept I ville gøre brug af? Vores plan er at udvide med kortbetaling og en blog. Jeg håber I vil hjælpe mig med at komme videre med konceptet. Med venlig hilsen |
Tillykke med denne flotte hjemmeside.
Er det et koncept I ville gøre brug af? Nej
Virker websitet brugervenligt og troværdigt? Ja
Hvad synes I om formularen. Er den overskuelig nok eller er der for mange spørgsmål? Fint
Indeholder websitet nok information omkring konceptet? Ja det er fint