Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NextLogo.dk - Ny logo design service

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 9
Fra  LAHEJE Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er i gang med et nyt koncept, der tilbyder logo design service til iværksættere, klubber og andre med et begrænset budget. Konceptet hedder NextLogo.dk.

Konceptet er simpelt. Prisen starter fra  DKK 1.495, og der er mulighed for op til 60 unikke designs, alt efter hvilken pakke kunden vælger. Der er tre pakker i alt - "Budget", "Iværksætter" og "Professionel". Vi giver en garanti på, at kunden får sine penge retur, hvis ingen af logoerne i første oplæg er tilfredsstillende. Denne garanti gør sig gældende for Iværksætter- og Professionelpakken. Det eneste det kræver fra kunden er, at de udfylderen formular med nogle spørgsmål samt navn og adresse. Efter kunden har udfyldt formularen, bliver kunden videresendt til en kvitteringsside og får tilsendt en faktura pr. mail. Når fakturaen er betalt, går vi i gang med arbejdet. Al kommunikation foregår pr. mail.

Vi outsourcer produktionen til udlandet, hvorfor vi har mulighed for at lave mange designs til hver kunde.

Jeg kunne derfor godt bruge lidt feedback fra jer.

Er det et koncept I ville gøre brug af?
Virker websitet brugervenligt og troværdigt?
Hvad synes I om formularen. Er den overskuelig nok eller er der for mange spørgsmål?
Indeholder websitet nok information omkring konceptet?

Vores plan er at udvide med kortbetaling og en blog.

Jeg håber I vil hjælpe mig med at komme videre med konceptet.
På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen
Lasse Jensen

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Ejendomsmægler.NU Skrevet kl. 20:27

Tillykke med denne flotte hjemmesideSmile 

Er det et koncept I ville gøre brug af? Nej
Virker websitet brugervenligt og troværdigt? Ja
Hvad synes I om formularen. Er den overskuelig nok eller er der for mange spørgsmål? Fint
Indeholder websitet nok information omkring konceptet? Ja det er fint

Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:35

Af ren interesse: 
I skriver, at alle logoer er 100% unikke.
Påtager I jer et juridisk bindende ansvar for den garanti? 

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 20:35

Hej Lasse,

Har tjekket Jeres hjemmeside ud, og den virker både troværdig, professionel og overskuelig.

Konceptet virker også fint og enkelt så positiv respons herfra.

Om jeg selv ville bruge det.. Her må jeg være ærlig at sige, at det ikke står helt klart for mig hvad jeg får ekstra hos Jer, fremfor at benytte en af de mange gratis ydelser med logo. Har selv været inde for nylig og lege med et logo der kostede 0,- Selvfølgelig var det en færdig skabelon, og resultatet dermed ikke unikt, men det var et tilfredsstillende resultat. Tror ikke jeg ville vælge Jeres løsning, og det er udelukkende baseret på prisen, hvor jeg ikke føler mig overbevist om der er en merværdi i forhold til en mere standardiseret løsning.

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:12

Hej Lasse.

Hjemmesiden ser udemærket ud. 

Denne concept med logo design er dog ikke unit.

Jeg vil gerne spørge hvad jeres logo designs tjeneste har at tilbyde anderledes end dem der allerede findes derude som frellancer.com logopond.com samt mange mange andre? 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 9
Fra  LAHEJE Skrevet kl. 11:44

Hej,

Mange tak for jeres respons.

Jeg vil arbejde på at få sat fokus på hvad kunderne får af merværdi i forhold til skabelon løsningerne.

Men umiddelbart får kunderne et unikt logo design som gerne skulle fremstå mere professionelt end skabelon løsningerne. Det er der nogen kunder der går op i. Derudover er det en dansk service. Personligt kan jeg bedst lide at handle med danske virksomheder end udenlandske virksomheder (frellancer.com og logopond.com). Alle logoer er 100% unikke, så det kan godt betragtes som juridisk bindende.

Jeg vender tilbage når jeg har noget nyt at vise. :)

Med venlig hilsen
Lasse Jensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)