Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges: Gaming computer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mit Navn er Marc 

Og jeg har en lille youtube kanal ved navn GamersFromDenmark1 

som er min hobby som jeg går meget op i men efter min pc snart ikke kan holde til mere tænke jeg at jeg måske kunne få hjælp her inde fra

grunden til at jeg er her inde er fordi min mor ikke har mange penge og ikke har råd til en bedre computer til mig eller henne for den sags skyld 

men det er ikke det vi skal snakke om vi skal snakke om grunden til jeg godt vil have sponsorer en gamer computer med skærm og tastetur jeg sider

på en lille hp bærbar og har lavet youtube videoer i snart 1år nu jeg har 74subs får imellem 10 og 30 viewers jeg ved godt det ikke er meget men jeg ved hvis jeg kunne uploade mere en minecraft world of warcraft og sådan nogen spil kunne jeg få mange flere jeg elsker at lave youtube videoer og jeg vil gøre det så længe jeg kan jeg er ikke så god til at skrive sådan noget her 

Jeg vil håbe der er en her med et godt hjerte som godt vil hjælpe mig

Lidt mere Info Om Mine Mål Med youtube

Mit Mål med youtube er en dag at kunne leve af det og gøre en masse personer glade

Computer må godt kunne køre

Bf4

Call Of Duty Ghost og Black ops 2

Med Computeren må der godt være skærm og tastetur pga jeg sider på en bærbar så har ikke noget af det kun mus og headset har jeg

Jeg ved godt denne ikke er sindssyg lang med syns selv jeg har fået meget med 

Ps Lidt om mig selv jeg er 15 bor i Nordjylland har ikke mulighed for at hente ting i bil kun med tog så det kunne være fedt hvis du kunne komme til mig eller du var i samme område som mig til daglig går jeg i skole fra 9 til 14:00 ellers spiller jeg bare pc ps3 osv med min venner

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg tror ikke der er nogle der har lyst til at købe en ny computer til dig, på den baggrund alene at 10-30 views på youtube er meget lidt. - lav en god video, post den på reddit eller et andet sted, og smid en lille prize for at abbonere på dig. - så kan du snildt få det 10 dobbelte. 

Det du skal tænke over er at firma har valget mellem at bruge 10.000 på en computer til dig, eller de samme penge på noget andet der giver mere værdi. - og det er der MANGE ting der gør.

Mit bedste råd er nok i virkeligheden, få dig et arbejde som flaskedreng, og begynd at spare sammen. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver Eric ret.

Du vil få svært ved at overtale nogen til at give dig en computer. 

Hvis det er noget du er glad for at gøre, hvorfor viser du ikke hvad du kan, eventuelt give en url så vi kan se dine videoer, vi vil jo gerne se dit arbejde.

Du skriver at din mor ikke har særlig mange penge, hvad med at spare nogle op selv i stedet for at sidde og spille computer med dine venner. Del aviser ud om weekenden eller skaf dig et arbejde som flaskedreng.

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 17:23

Der er jeg enig med både Eric og Alexander. 

Jeg tror at du skal have mange flere views før en virksomhed overhovedet vil overveje om de skal smide penge efter en pc til en dreng som godt kan lide at spille computer (intet ondt om at spille computer). 

Jeg syntes som Eric og Alexander at du skulle få dig et fritidsjob og så spare penge sammen til en computer, det giver sådan en fed følelse at købe noget for ens EGNE penge som man SELV har tjent. Det giver en et boost.

Du kunne også overveje om du i stedet har mulighed for at opgradere din nuværende pc?

Og med et fritidsjob vil du efter opsparingen have ekstra penge bagefter, på den måde kan du også hjælpe din mor hvis der er behov for det. 

Jeg kommer også til at tænke på, hvor får du pengene fra til spil? Jeg kan også se at du forleden har lavet en giveaway? Har du aftaler med nogle spiludgivere om sponserede spil?

- Held og lykke med projektet - du skal nok nå langt med din kanal så længe du selv brænder for det!

Med venlig hilsen Rune R.

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 17:27

Jeg vil også foreslå dig at lave en facebookside til din youtube kanal, facebook er også en god måde at fange views og subscribers.

- Forsat god søndag

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)