Hej Mit Navn er Marc Og jeg har en lille youtube kanal ved navn GamersFromDenmark1 som er min hobby som jeg går meget op i men efter min pc snart ikke kan holde til mere tænke jeg at jeg måske kunne få hjælp her inde fra grunden til at jeg er her inde er fordi min mor ikke har mange penge og ikke har råd til en bedre computer til mig eller henne for den sags skyld men det er ikke det vi skal snakke om vi skal snakke om grunden til jeg godt vil have sponsorer en gamer computer med skærm og tastetur jeg sider på en lille hp bærbar og har lavet youtube videoer i snart 1år nu jeg har 74subs får imellem 10 og 30 viewers jeg ved godt det ikke er meget men jeg ved hvis jeg kunne uploade mere en minecraft world of warcraft og sådan nogen spil kunne jeg få mange flere jeg elsker at lave youtube videoer og jeg vil gøre det så længe jeg kan jeg er ikke så god til at skrive sådan noget her Jeg vil håbe der er en her med et godt hjerte som godt vil hjælpe mig Lidt mere Info Om Mine Mål Med youtube Mit Mål med youtube er en dag at kunne leve af det og gøre en masse personer glade Computer må godt kunne køre Bf4 Call Of Duty Ghost og Black ops 2 Med Computeren må der godt være skærm og tastetur pga jeg sider på en bærbar så har ikke noget af det kun mus og headset har jeg Jeg ved godt denne ikke er sindssyg lang med syns selv jeg har fået meget med Ps Lidt om mig selv jeg er 15 bor i Nordjylland har ikke mulighed for at hente ting i bil kun med tog så det kunne være fedt hvis du kunne komme til mig eller du var i samme område som mig til daglig går jeg i skole fra 9 til 14:00 ellers spiller jeg bare pc ps3 osv med min venner |
Jeg tror ikke der er nogle der har lyst til at købe en ny computer til dig, på den baggrund alene at 10-30 views på youtube er meget lidt. - lav en god video, post den på reddit eller et andet sted, og smid en lille prize for at abbonere på dig. - så kan du snildt få det 10 dobbelte.
Det du skal tænke over er at firma har valget mellem at bruge 10.000 på en computer til dig, eller de samme penge på noget andet der giver mere værdi. - og det er der MANGE ting der gør.
Mit bedste råd er nok i virkeligheden, få dig et arbejde som flaskedreng, og begynd at spare sammen.