Hej amino-folket! Jeg har valgt følgende hovedbranche: Men når jeg så gør det, så vil den have at jeg skal registrerer mindst én pligt og |
Problem løst.
Luk bare tråden.
Hej amino-folket! Jeg har valgt følgende hovedbranche: Men når jeg så gør det, så vil den have at jeg skal registrerer mindst én pligt og |
www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!
Problem løst. |
fortæl gerne hvordan du har løst det, for mig bekendt vil EOS ikke godkende virksomheder der ikke registrerer en virksomhedspligt - ex moms. |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Nu skriver jeg løst.. Hilsen |
Fino - lad os høre, om du får OK til virksomheden uden at være forpligtet for noget så som moms, lønsum eller ansatte - måske I/S behandles anderledes end personlig virksomhed - og måske det tilmed er personer med individuel bedømmelse - for tidligere kunne man opleve det gik igennem men hvad alt tyder på, accepterer styrelsen det ikke idag. Lad os følge med. Det kan for mig være et vist shoot-over at ville ha I/S uden moms grundet sikker omsætning under 50.000 kr på 12 lbd måneder, for I/S indebærer jo blandt andet personlig solidarisk hæftelse og risiko for visse uenigheder, som I efter min mening i alle fald skal begrænse ved at lave og underskrive en I/S AFTALE. Alt andet er meget risikabelt vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com