Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange GB har du ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 21:31

Takker:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Fra  By Faune Skrevet kl. 21:40

Hej Michael

Mange tak for feedback.

Jeg har lige hurtigt været forbi Webhosting.dk men må indrømme at deres hjemmeside lige ved første øjekast, virker mig lidt uoverskueligt.

Jeg ville gerne være fri for at skulle installerer skin/design selv.

Hvad med betalingsgetaway, synes k´jeg heller ikke jeg lige kunne se mig ud af på deres side ?

Jeg er slet ikke erfaren med hjemmesider, men mener du at jeg selv kan klarer at opsætte en webshop der ?

For det lyder ellers billigt:-)

Vh.

Diana

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:16

Hej Diana.

Den måde du opretter dig på, på webhosting, kan godt virke lidt speciel, helt afgjort, men det burde kunne lade sig gøre.

Hvad angår opsætning af webshop system, så foregår det på samme måde på alle webhoteller, jeg ved ikke specielt meget om opsætning af webshops, så den del vil jeg ikke hjælpe dig omkring, men tag et kig her på amino, der er mange som tilbyder opsætning af webshop system for relativt få penge. 

Michael

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 01:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Diana

Da mit indtryk er, at du ikke har nogen erfaring med programmering, vil mit råd helt klart være at du køber en "færdig" webshop-løsning, og ikke kaster dig ud i at sætte en op fra bunden.

Har du kigget på fx DanDomain eller Scannets webshop-løsninger? For et fast beløb om måneden får du en webshop der fungerer mere eller mindre out-of-the-box, samt mulighed for gratis support.
Det tror jeg helt bestemt vil være en bedre løsning for dig.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:05

Diana:

Har I nogen mening om One.com som hoster ?

Grunden til at jeg lige nævner dem er, at deres priser ser fornuftige ud.

Jeg har haft One.com i fem år og har været meget tilfreds kunde. Jeg konstaterer ingen problemer med hastigheden (dog har jeg ingen video, så hvor hurtigt det ville køre, skal jeg ikke kunne sige), og det har været fantastisk at kunne få fat i chatsupporten 24 timer i døgnet 365 dage om året. Så jeg kan varmt anbefale One.com.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

søren feltved:

Jeg kan helt klart også anbefale www.webhosting.dk Skiftede 3 af mine domæner fra meebox til webhosting.dk. Meebox kan slet ikke bruges til store webshops/sider, og så er der altid problemer og nede tid. Din side kan også risiker og forsvinde osv. Og taler af erfaring.

Der må jeg lige rette dig på et par punkter, så at vi har alle fakta på plads:

- Ligesom mange andre, så kan du fint bruge webshops og store sider hos os. Vi anbefaler dog helt klart, at de kører på vores prof. webhoteller.

- Altid problemer og nedetid? Der er problemer, ja. Der er nedetid, ja. Men ikke altid. Sådan er det hos alle udbydere (sådan er teknik!).

- Din side kan risikere at forsvinde? Nej. Og hvis den gør af en eller anden årsag, så findes der backup.

God weekend! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Diana, det at få en webshop er typisk en blanding mellem mange produkter som sjældent er et og samme sted, medmindre du vælger SaaS (Software as a Service) løsninger som DanDomain, SmartWeb, ScanNet og lignende tilbyder.

Hvis du ikke er interesseret i SaaS løsninger skal du finde den kombination der passer dit behov bedst af disse typiske produkter :

- Hosting
- Betalingsgateway
- eCommerce software
- Udvikling/opsætning af softwaren
- Indløsningsaftale
- Vedligeholdelse

Der er flere af produkterne der kan kombineres fra forskellige udbydere, men det er oftest noget man sætter sammen med assistance fra den som man har hyret til at udvikle webshoppen.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)