Tak:-) |
Takker:-)
Hej Michael Mange tak for feedback. Jeg har lige hurtigt været forbi Webhosting.dk men må indrømme at deres hjemmeside lige ved første øjekast, virker mig lidt uoverskueligt. Jeg ville gerne være fri for at skulle installerer skin/design selv. Hvad med betalingsgetaway, synes k´jeg heller ikke jeg lige kunne se mig ud af på deres side ?
Jeg er slet ikke erfaren med hjemmesider, men mener du at jeg selv kan klarer at opsætte en webshop der ? For det lyder ellers billigt:-) Vh. Diana |
Hej Diana. Den måde du opretter dig på, på webhosting, kan godt virke lidt speciel, helt afgjort, men det burde kunne lade sig gøre. Hvad angår opsætning af webshop system, så foregår det på samme måde på alle webhoteller, jeg ved ikke specielt meget om opsætning af webshops, så den del vil jeg ikke hjælpe dig omkring, men tag et kig her på amino, der er mange som tilbyder opsætning af webshop system for relativt få penge. Michael |
Hej Diana |
Jeg har haft One.com i fem år og har været meget tilfreds kunde. Jeg konstaterer ingen problemer med hastigheden (dog har jeg ingen video, så hvor hurtigt det ville køre, skal jeg ikke kunne sige), og det har været fantastisk at kunne få fat i chatsupporten 24 timer i døgnet 365 dage om året. Så jeg kan varmt anbefale One.com. |
Der må jeg lige rette dig på et par punkter, så at vi har alle fakta på plads: - Ligesom mange andre, så kan du fint bruge webshops og store sider hos os. Vi anbefaler dog helt klart, at de kører på vores prof. webhoteller. - Altid problemer og nedetid? Der er problemer, ja. Der er nedetid, ja. Men ikke altid. Sådan er det hos alle udbydere (sådan er teknik!). - Din side kan risikere at forsvinde? Nej. Og hvis den gør af en eller anden årsag, så findes der backup. God weekend! :-) |
Diana, det at få en webshop er typisk en blanding mellem mange produkter som sjældent er et og samme sted, medmindre du vælger SaaS (Software as a Service) løsninger som DanDomain, SmartWeb, ScanNet og lignende tilbyder. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer