Hej I Kloge Amino'er Er i opstarts fasen med en El-installatør virksomhed og i den forbindelse skal jeg have fundet et godt og prisvenligt Regnskabsprogram/fakturering. Mine umiddelbare krav/forventninger er følgende: - Det skal indeholde både regnskabsdelen og faktureringsdelen - Det skal gerne have mulighed for import af varekartotek fra de store grossister (Solar, LM og AO) - Mulighed for import af EDI faktura fra grossisterne til de enkelte sager - Mulighed for EAN fakturering til det offentlige mm. - Mulighed for at tilknytte evt sks (kvalitetssikring) til de enkelte opgaver/fakturaer (vi skal gemme disse oplysninger i min 10år) - Mulighed for at vedhæfte ekstra filer (eks pdf) til fakturaen (eks. kundens rekv eller kopi af kvalitetssikring (tekst og billeder)) Ser frem til at få input fra jer, så jeg kan komme igang med det rigtige program fra starten. Der er jo umiddelbart mange løsninger på markedet. Hilsen Casper |
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.