Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til kommende el-installatør

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

casperlund00:
Du mener godt at det kan dække de behov, jeg umiddelbart har til et evt program. Synes ikke at prisen på ca 100kr/måned er voldsom. Hvordan er deres support mm.? 

Mener nu det er 189,-/md for enterprise versionen. Deres support er til tider yderst elendig. Jeg har bedre erfaring med at få support hos min revisor, som kender programmet 100%

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:45
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 11:53

Hej Casper

AlbedoSoft ApS leverer et administrationssystem OSAmgt. som kan kunde- og salgsstyring, kontrakt- og ordrestyring, fakturering, bogføring af leverandører og ind- og udbetalinger mv. Du kan prøve denne gratis i 3 måneder og se om det dækker dine behov. Lad os give dig en uforpligtende demonstration og du bestemmer selv om du vil betale på brugerbasis per måned eller købe systemet. kontakt mig på 25101616 mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Hej Casper.

Skal ikke kunne sig hvorvidt Billys Billing kan alt det, men de er på vej med en meget stor udvidelse, og vil næsten også tro at det allerede kan alle disse ting.

Jeg kan kun anbefale Billys Billing, som er et knaldhamrende godt program og hvor det er meget letforståeligt at bogføre og lave regnskaber. Desuden er deres support over the top! Udover har de en række fantastiske artikler og prisen er i bund.

Dinero fra Amino eller economic er helt sikkert også et alternativ, men jeg vil på nuværende tidspunkt klart anbefale Billy Billing.

Held og lykke med at finde det rigtige program! :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:14

ja du kan se på www.dinero.dk men der er ikke så meget ud over faktura og bogholderi program endnu og du kræver en del mere.- Så kig som nævnt evt på BILLYSBILLING som til nu koster små 100 kr om måneden og er på trapperne med nyheder - eller WEBREGNSKAB ONLINE som koster ca 50 kr om måneden og jo absolut også kan testes - De kan i alle fald testes op mod de dyrere forslag hidtil

vh

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Sell IT Skrevet kl. 13:04

Hej Casper

En af mine bekendte er el-installatør og gået over på e-conomic, hvilket han er ret tilfreds med. Der skal dog tilkøbes en række moduler for at opfylde dine krav, så det løber hurtigt op.

Et af de ældre systemer, som opfylder alle dine krav (EDI og grossist-filer) er Stellar, den er der rigtigt mange elektrikere som bruger. Det er dog en ældre teknologi.

Hvis du går efter pris i første omgang, og kan undvære et par funktioner i opstarten er e-conomic nok et godt bud.

Mvh. Anders

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:18
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)