Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til kommende el-installatør

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Teknikhuset ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I Kloge Amino'er

Er i opstarts fasen med en El-installatør virksomhed og i den forbindelse skal jeg have fundet et godt og prisvenligtBig Smile Regnskabsprogram/fakturering.

Mine umiddelbare krav/forventninger er følgende:

- Det skal indeholde både regnskabsdelen og faktureringsdelen

- Det skal gerne have mulighed for import af varekartotek fra de store grossister (Solar, LM og AO)

- Mulighed for import af EDI faktura fra grossisterne til de enkelte sager

- Mulighed for EAN fakturering til det offentlige mm.

- Mulighed for at tilknytte evt sks (kvalitetssikring) til de enkelte opgaver/fakturaer (vi skal gemme disse oplysninger i min 10år)

- Mulighed for at vedhæfte ekstra filer (eks pdf) til fakturaen (eks. kundens rekv eller kopi af kvalitetssikring (tekst og billeder))

Ser frem til at få input fra jer, så jeg kan komme igang med det rigtige program fra starten. Der er jo umiddelbart mange løsninger på markedet.

Hilsen

Casper

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl 40

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på om mit forslag vil kunne løse alle dine kriterier men...
Jeg har fundet Billysbilling det letteste, billigste og mest gennemskuelige bogføringsprogram. 
Deres support er meget hjælpsom, så hvis du smider dem en besked, er jeg sikker på at de svarer hurtigt og præcist.

Held og lykke i jagten på "det rigtige" bogførings og faktureringsprogram :)!

https://billysbilling.dk/
 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Nu ved jeg ikke om du starter helt fra bunden af, men et økonomiprogram kan hurtigt blive en ekstremt dyr affære.

Som el-installatør har jeg selv brugt SummaSummarum, da der er et ok sagsstyringsmodul og lagermodul indbygget, kombineret med en meget fair pris. Jeg ville naturligvis meget gerne have en C5, men prisen er for høj, til mit behov pt.

Må jeg spørge om, hvor I landet du starter op? 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror aminos eget www.dinero.dk er for nyt til dig i forhold til dine krav, selv om det nok ret hurtigt vil ha de efterspurgte funktioner

Summa er jeg selv glad for, men desværre er der jo nu små 100 kr om måneden i abonnement  men det vil kunne de ting du efterspørger - og specielt i enterprise versionen er det efter min mening rigtigt godt

Ellers som nævnt BILLYSBILLING til samme små 100 kr per måned eller ONLINE WEBREGNSKAB kunne testes til det halve, ca 50 kr om måneden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Teknikhuset ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:

Hej Casper

Nu ved jeg ikke om du starter helt fra bunden af, men et økonomiprogram kan hurtigt blive en ekstremt dyr affære.

Som el-installatør har jeg selv brugt SummaSummarum, da der er et ok sagsstyringsmodul og lagermodul indbygget, kombineret med en meget fair pris. Jeg ville naturligvis meget gerne have en C5, men prisen er for høj, til mit behov pt.

Må jeg spørge om, hvor I landet du starter op? 

Hej Sten 

Har man mulighed for de nævnte funktioner i SummaSummarum?

Jeg har ikke noget imod at betale for et ordentligt program. Kan godt lide konceptet med en online løsning, hvor man betaler månedsvis eller kvartalvis.

Jeg har en kollega indenfor branchen, han startede for 2 år siden og bruger E-conomic.dk. Jeg synes dog at der er en del mangler i denne løsning og hvis man skal have de funktioner jeg efterspørger, så er man hurtigt oppe på 500 ex moms om måneden.

Det bliver i Horsens området, at de kommer til at "døje" med en ny installatørStick out tongue

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det løber hurtigt op i over 500+moms pr måned for en større løsning. (Hvilket jeg syntes er meget her i starten)

Summa Summarum enterprise har både lagerstyring og sagsstyring. For mig er det uhyggelig vigtigt at det er let at lave efterkalkulationer.. (og jo det er nok endnu lettere i en større løsning, men det har jeg fravalgt pt)

Såvidt jeg er orienteret har du også alle disse muligheder i Economic, dog skal der tilkøbes en del forskellige pakker. Jeg gav ihværtfald op da jeg prøvede. Syntes det virker rodet, når de forskellige moduler kommer på, samtidig med at prisen stiger dramatisk.

OFFTOPIC

Skulle du have interesse i et samarbejde eller andet er du velkommen til at kontakte mig pr. mail (sk@eversel.dk) Jeg er selv el-installatør (dog i den spæde opstart), 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Teknikhuset ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jeg tror aminos eget www.dinero.dk er for nyt til dig i forhold til dine krav, selv om det nok ret hurtigt vil ha de efterspurgte funktioner

Summa er jeg selv glad for, men desværre er der jo nu små 100 kr om måneden i abonnement  men det vil kunne de ting du efterspørger - og specielt i enterprise versionen er det efter min mening rigtigt godt

Ellers som nævnt BILLYSBILLING til samme små 100 kr per måned eller ONLINE WEBREGNSKAB kunne testes til det halve, ca 50 kr om måneden

vh John Hannover

Hej John

Kan se at både Sten og Dig anbefaler Summa. 

Du mener godt at det kan dække de behov, jeg umiddelbart har til et evt program. Synes ikke at prisen på ca 100kr/måned er voldsom. Hvordan er deres support mm.? 

Vh 

Casper

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)