Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstartstilbud - 2 timers gratis SEO analyse mod din mail

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Amino

Jeg prøver at give min virksomhed Langholzmarketing I/S et lille skub. Derfor tilbyder jeg din virksomhed, en gratis to timers gratis SEO analyse mod, at du tilmelder dig mit nyhedsbrev

To timer er ikke meget til en SEO analyse, men du kan nå at få gennemgået et par sider og dermed får du også en indikation på, hvorvidt det er noget helt galt med din side, eller om den er nogenlunde optimeret. 

Hvad kan jeg nå på to timer?

Jeg kan tjekke et par af dine sider igennem for følgende: 

  • Bruger du de rette tags? <h1>, <h2>, rel=”canonical”, index/noindex follow/nofollow, meta beskrivelser, titler og lignende.
  • Har du problemer med duplicate content? (Gælder kun for de sider, jeg når at analysere)
  • Bruger du de bedst mulige søgeord?
  • Hvordan klare du dig på dit vigtigste søgeord i forhold til fire af dine konkurrenter - Sammenligning af dig og dine konkurrenter med forklaring til, hvordan du forbedre dine chancer. 
  • Du modtager en gratis idé til, hvordan du kan tiltrække nogle gode links, skaffe ekstra traffik eller få flere konverteringer. Du vælger selv, hvad du helst vil have.
  • Du modtager en liste over, hvilke ting du kan ændre for at forbedre din side.
Når du har tilmeldt dig mit nyhedsbrev, så modtager du inden for en time, en mail med yderligere forklaring og nogle enkelte spørgsmål, som du bedes svare på, for at gøre din SEO analyse så god som mulig. Når jeg modtager dit svar, går jeg i gang med en gratis SEO analyse til dig. 
Når den er færdig, sender jeg dig en liste over de ting du kan forbedre på din side samt et gratis forslag til, hvordan du kan forbedre trafikken eller skaffe flere gode links. (Se et eksempel fra amino her)
Der er ingen hage i det. Hvis du syntes SEO analysen var noget værd, og ønsker du, at modtage mails fra mig fremover, når jeg har noget virkelig spændende at fortælle, så bliver du på min liste. Hvis du syntes SEO analysen var spild af tid, så afmelder du dig mit nyhedsbrev igen. Du har altså intet at tabe. 
Jeg syntes selv dette er et skide godt tilbud, så jeg håber virkelig du vil gøre brug af det.
Du kan læse mere om tilbuddet og tilmelde dig nyhedsbrevet her: http://www.langholzmarketing.dk/modtag-en-gratis-2-timers-seo-analyse/
(Bemærk* Der kan gå op til 14 dage, før du modtager din SEO analyse alt efter, hvor mange der tilmelder sig nyhedsbrevet.)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Super tilbud! Jeg vil meget gerne tilmelde mig og tage imod din hjælp - så kan det komme mig til gode i Affiliate DM Stick out tongue.

Fang mig på facebook eller via en besked her på Amino. Tilmelder mig fluks!

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige for god ordensskyld nævnes, at hver person kun kan modtage 1 SEO analyse gratis. Tilmelding med flere mails/virksomheder, med samme person bag, gælder ikke. :)

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 20:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har også tilmeldt mig ser frem til din hjælp. :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange og glæder mig til at kunne hjælpe dig :) 

Kender i andre, der kunne være interesseret, vil jeg selvfølgelig sætte stor pris på at i gad at dele det. (Selvfølgelig ikke med jeres konkurrenter ;) ) Jo mere arbejde jeg får, jo bedre.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super lækkert med alle de tilmeldinger/opgaver jeg indtil videre har fået. Lad dem endelig bare komme. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da lige gennemgå min side selvom den SLET ikke er helt færdig endnu! *GGGG*

Mail: domiino@me.com

Web: dammit.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at sige nej til. :)

Super tilbud Kim, ser frem til din analyse.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Nikolaj Lorentzen:

Det er jo svært at sige nej til. :)

Super tilbud Kim, ser frem til din analyse.

Mvh.

Nikolaj

Yes

Godaften http://www.amino.dk/kimlangholz[

Wink Denne www.raad-mal.dk kunne også trænge til en hjælpende "hånd"

Det glæder mig i er så mange der kan bruge mit tilbud. I kan bruge linket herunder til for at komme direkte til nyhedsbrevs signup formen: http://langholzmarketing.us6.list-manage2.com/subscribe?u=4c5d1f5e72c1fced1068cf10c&id=1ce9272079 Gør i det, skal i snart modtage en analyse :D

Fortsat god aften og weekend til jer alle! 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)