Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om tryghed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte et website op, og i den forbindelse vil jeg selvfølgelig gerne skabe noget interesse og debat i forhold til dens emne, der omhandler tyverisikringer og generel sikkerhed :-) Jeg vil gerne skabe noget mere end blot "endnu et affiliate-site".

Derfor har jeg lavet et lille spørgeskema, som der skal komme en rigtig god og spændende rapport ud af, hvor jeg vil aflæse nogle tendenser ud fra undersøgelsen.

Du kan udfylde undersøgelsen her 

Jeg hører meget gerne om oplevelser i har haft i forhold til kriminalitet, vold, trusler og andet, samt konstruktiv kritik af selve undersøgelsen - det modtages med tak og kyshånd :-)

På forhånd tak!

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59

Hej Thomas.

Jeg har nu udfyldt dit spørgeskema. Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke giver mening at man skal udfylde noget, hvis man ikke er utryg. Dette kan dog gøres ved, at vælge andet.

Held og lykke med projektet! :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 05:37

Thomas Løwe Hansen:

Jeg hører meget gerne om oplevelser i har haft i forhold til kriminalitet, vold, trusler og andet, samt konstruktiv kritik af selve undersøgelsen - det modtages med tak og kyshånd :-)

Hej Thomas

Så har jeg også lige udfyldt skemaet :)

Jeg vil da sige, at jeg jeg derhjemme føler mig helt sikker, og jeg frygter ikke sådan noget som hjemmerøveri, tricktyveri m.m.

Derimod, så føler jeg mig utryg i de sene aftentimer. Jeg har et job hvor jeg ofte skal cykle hjem igennem øde områder, eller tage toget hjem fra øde stationer ude på Vestegnen. Jeg vil sige, at utrygheden er kommet med årene (jeg er kun 36). Det er ikke fordi jeg har været udsat for noget, så jeg ved ikke hvor utrygheden kommer fra. Tror det har noget at gøre med alt det man læser i medierne, og at volden er blevet så rå og brutal i mange tilfælde. Hvis man bare fik en på hovedet og det så var det, fint nok med mig. Men at folk skal lemlæstes med knive og pistoler fatter jeg bare ikke.

Mvh. Jon

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:50

Så har du fået et svar mere.

Jeg er blevet slået ned en dag hvor jeg blev angrebet af 6-8 stykker uden grund.

Jeg føler mig dog ikke usikker, selv om jeg altid er mere opmærksom når det er jeg går forbi specifikke typer..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)