Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway som tillader ordrer og subscription i samme betaling.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som titlen lyder søger jeg en betalings gateway som tillader at behandle både "almindelige" køb og abonemments-tilmelding i samme betaling.

Nogen der kan være behjælpelige?

*UPDATE*

Efter at have kigget lidt dokumentationer igennem på forskellige gateways. Der ser ud til at man hos de fleste kan få lov at hæve et forskelligt beløb hver måned uden at kunden skal indtaste betalingsoplysninger igen. Kan dette passe? I så fald vil jeg have mulighed for bare at ligge prisen på de "almindelige" produkter oven i abonemments-betalingen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det vil du sagtens kunne hos os. For at lave en betaling til en abonnementsbetaling, sætte du blot en ekstra parameter på betalingen. Det beskriver vi lidt mere her; http://tech.epay.dk/da/recurring

Hvis du så ikke vil lave det til en abonnementsbetaling (abonnent), gør man typisk det at man laver et kald der sletter det abonnements ID, der er blevet tilføjet på den, så man ikke kan komme til at trække på den senerehen. 

Håber svaret giver mening, ellers må du endelig tage fat i mig og det er også et flow du vil kunne test ganske gratis. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, tak for dit svar.

Jeg kan se at der skal sættes et "amount" parameter når man opretter abonnenten. Betyder dette at jeg er "låst" til at hæve dette beløb ved kommende betalinger?
Mit system skal fungere således at man har en fast abonnementspris, men man har samtidig mulighed for løbende at tilføje ekstra produkter som man modtager med sin næste levering. Altså som "enkelt køb". Så vidt jeg forstår dit svar (og jeres dokumentation) vil jeg så have mulighed for at override det "amount" ved næste hævning, således at jeg hæver abonnementsprisen + prisen for enkelte køb? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rent teknisk vil du fint kunne arbejde m. forskellige beløbsstørrelser. Rent juridisk er det ikke helt det en indløser typisk forstår v. en abonnementsordning - så det er primært en sag mlm. dig og indløseren, hvad du må og hvad du ikke må.

vh

thomas jensen, QuickPay

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper, 

Ja beløb og tidsinterval er helt valgfrit for dig. Du styre det 100% når abonnementet er oprettet og kalder blot vores webservice.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)