Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Linkbuliding

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have hjælp til at få lavet ordentlig linkbuilding. Jeg har prøvet selv, men går død i alle de kataloger der findes. Er der en flink amino som vil hjælpe mig til e bedre placering. Min side hedder www.komplet-rydning.dk og jeg vil gerne ranke på 4 søgeord som det første. Håber at hører fra nogen af jer. 

www.komplet-rydning.dk
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:08
Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 20:20

Jeg vil da ikke købe links??? Altså linkpakker. Jeg ville da bare gerne have hjælp til link building . Må man ikke det ???

www.komplet-rydning.dk
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JAN MERTO ANDERSEN:
Jeg vil da ikke købe links??? Altså linkpakker. Jeg ville da bare gerne have hjælp til link building . Må man ikke det ???

Om du køber det i en pakke, eller får hjælp til at få links fra linkkataloger eller andet, så er det linkbuilding med henblink på manipulering af din placering. Så godt det samme. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:27

Nej.. Du forsøger jo at manipulere med deres søge-resultater eather way..

Tilmeldt 9. Oct 13
Fra  Komplet-rydning Skrevet kl. 21:29

tja af skade bliver man klog, men sjælden rig.. Tak for opsangen. Men så er jeg sku nok lidt lost på den del :-)

www.komplet-rydning.dk
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:32

Gør jo ikke noget, det er derfor vi er her til at hjælpe dig på vej. Hvis du ønsker hjælp til din SEO, så ring til mig i morgen på 80 600 400 - Så kan vi tage en uforpligtet snak omkring det.

Fra Khon Kaen, Thailand
Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Outsource Nordic Skrevet kl. 07:54

Det er naturligvis ikke lovligt at købe sig til en bedre placering, men at købe professionel hjælp til søgemaskineoptimering er fuldt ud lovligt og noget rigtig mange anvender og udbyder. Og det er det manden strengt taget efterspørger. Her kan vi hjælpe til meget konkurrencedygtige priser.

Vh Anders.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)