Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"skrup-af-aftale" - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kloge aminoer!
jeg er møg-triste situation at måtte hælde en partner ud - vedkommende har syltet sine forpligtelser igen og igen, forsinket min indtjening, spildt min tid og brugt mine penge: nu er det slut. Hun har en del af mit vigtige materiale og nogle fortrolige ting såsom adgang til logoer mv. Nu vil hun have en "skrub-af betaling" for nogle udgifter, som jeg delvist har indvilliget i. Før jeg udbetaler pengene må hun vel hellere underskrive noget i den her retning ikke? Er det tilstrækkeligt? Suk, det med de forkerte samarbejdspartnere er bare en stor og overset del af et forvejen hårdt iværksætterliv....

"Waiver of Rights Declaration"
(X)
Hereby waives all rights to designs, logos, trademarks, domains, services and interest related to the XX project by (company) X

underskrift....

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:31

Hej Sneharen,

Det kommer an på jeres oprindelige aftale, hvis sådan en foreligger. Hvis hun skriver under på det du foreslår, giver hun afkald på de rettigheder du nævner, ja. Men hun kan stadig have andre rettigheder gennem den oprindelige aftale. Hvis der er sådan en, er det den der skal ophæves.

Nu ved jeg ikke hvad i laver, men jeg ville nok også få hende til at skrive under på at der skal ske en tilbagelevering (hvis ikke det fremgår af den oprindelige aftale) af ting som: materialer, data, oplysninger om kunder/leverandører osv. 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:39

Tror også bare jeg ville sætte mig ned og begynde at skrive fra en ende. Lade den ligge lidt, og så vende tilbage til den. Så skal du nok komme i tanke om nogle ting du skal have med :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:42

tak for godt svar!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)