Hej Amino, Jeg er forholdsvis ny her på Amino, men håber der er nogen her der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål og give lidt ideer. Jeg har for nyligt startet et fodboldhold hos en forening i Kolding. Vi planlægger at tilmelde os JBU's 7-mands turnering i foråret 2014. Vi er pt. 10 medlemmer og planlægger at være ca. 12 mand. I den forbindelse vil vi gerne prøve at finde nogle sponsorer, der kan hjælpe med køb af kamp uniformer, bolde og desuden hjælpe lidt med de øvrige omkostninger vi har i opstarten. Mit spørgsmål er derfor om der er nogle her på Amino der kan hjælpe med nogle gode ideer til hvor vi kan søge eller eventuelt hjælpe med at skabe kontakt? Vi har indtil videre planlagt at søge hos Carlsbergs sportsfond og desuden OK benzin. Vi deltager gerne i velgørenhedsløb eller lign. for at give en eventuel sponsor eksponering, det skal dog helst være i trekantsområdet eller østjylland. Alle råd og hjælpende kommentarer er velkomne. Mvh Buchwald |
Hej Buchwald
Lav en liste over lokale virksomheder.
Gennemgå listen og brainstorm om hvad i kan give af værdi til virksomheden som tak for sponsorat.
De virksomheder i ikke kan finde på en reel værdi at give tilbage, kan i lige så godt kassere.
Ring til/besøg de virksomheder der er tilbage på listen og fremlæg ideerne.