Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte sin egen virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er en ung "iværksætter" fra Aalborg som har tænkt sig at oprette sin eget design firma. Det har jeg så gjort.

Jeg er god til design, har en uddannelse i den, arbejdede på forskellige internationale projekter og brænder for branchen. Min største bekymringer er, dog, hvad laver jeg så nu?

Jeg finder det meget svært at få opgaver som nyopstartet virksomhed. Heller ikke her på Amino er der mulighed at "lande" et godt projekt hvis man ikke har god feedback, eller noget feedback.

Jeg finder mig, som ejer af et nyt opretter firma, i en situation hvor jeg tænker at alt er håbløst. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte fra og hvordan jeg får nogle kunder, så jeg kan bevise at jeg er god til det hvad jeg laver.

Jeg kan forestille mig at nogle af jer har været i den samme situation da i startede. Vil lige spørge hvordan har i tænkt og hvad har i gjort.

Tak
Kristian

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:28

Hej Kristian

Det er altid en stor opgave, at begynde sit eventyr som iværksætter - man kan ikke vide alt - derfor kunne det måske være en god idé for dig - at følge med på www.kræs.e-conomic.dk. Her Får du rigtige mange gode vejledninger til opstart, networking, lovgivning, prissætning, webshop, økonomi og ikke mindst til hvordan du kan sælge dig selv - fra over 24 forskellige eksperter.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 09:39

Al begyndelse er svær. Du skal bl.a. arbejde målrettet med en analyse af, hvem der er dine kunder. Hvem har behov for dine ydelser, og hvilket behov skal du dække. Samtidig skal du selvfølgelig fortælle omverdenen, hvad du kan, og hvordan du indgår i processer. Det samme gør jeg. Jeg ved godt det ikke kan sammenlignes, men overvej at blogge om det du laver og det du kan. Det er en tung, hård og tidskrævende proces, men det virker. Hvis du skaber indhold om dig selv, som er anvendeligt for andre, så vil flere og flere få øjnene op for dig. Processen giver ikke umiddelbart smør på brødet, men indirekte vil processen medvirke til kendskab til dig. Hvis du er designer kunne man forestille sig, at du f.x. udgir en blog om, hvilke processer, der er omkring godt design. Du kan give noget væk - altså viden - f.x. design - hvis det er tøj - og idéer op til Halloween etc. Med andre ord tænk ud af boxen, og hold dig motiveret i dine processer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)