Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop Modul - payment and gateways modules

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

payment and gateways modules til prestashop, kender i nogle steder, 

Jeg vil gerne betale for det?, Den skal kun modtaget Visa, og mange af de andre kendt korte.. som vi i dag bruger?

Håber du kan hjælp mig :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Jeg er forhandler af ePay (http://www.epay.dk/) og kan hjælpe dig i gang med en betalingsløsning på din Prestashop.

Jeg hjælper gratis med alt fra ansøgning af indløsningsaftale til installation.

Du kan skrive på info@surfmore.dk eller ringe på 43 99 34 44 mellem 9.00 og 16.00 alle hverdage.

Mvh.

Karsten Hansen

Indehaver / Surfmore

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:05

jesper:

Hej

payment and gateways modules til prestashop, kender i nogle steder, 

Jeg vil gerne betale for det?, Den skal kun modtaget Visa, og mange af de andre kendt korte.. som vi i dag bruger?

Håber du kan hjælp mig :) 

Du kan bare installere Paypal. Den kan tage Visa kort. Og den skulle gerne være under Moduler i din Prestashop i forvejen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:17

Michael:
Du kan bare installere Paypal. Den kan tage Visa kort. Og den skulle gerne være under Moduler i din Prestashop i forvejen.

Paypal bliver desværre ikke taget seriøst mere. jeg vil helt klart råde til Dankort og diverse. det er også et usynligt trykheds stempel. 

Paypal kan være besværligt, hvis man ikke lige kan huske koder og hvis man ikke har penge på skal man først indsætte det tager 3 bank dage, alderede der har man mistet mange kunder. 

Jeg bruger E-pay og kan varmt anbefaldels, jeg har ikke haft nogle problemer med dem. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:33

franksørensen:

Michael:

Paypal bliver desværre ikke taget seriøst mere. jeg vil helt klart råde til Dankort og diverse. det er også et usynligt trykheds stempel. 

Paypal kan være besværligt, hvis man ikke lige kan huske koder og hvis man ikke har penge på skal man først indsætte det tager 3 bank dage, alderede der har man mistet mange kunder. 

Jeg bruger E-pay og kan varmt anbefaldels, jeg har ikke haft nogle problemer med dem. 

Kender du i det hele taget noget til Paypal ?. Der er INTET af det du skriver der passer.

Tilmeldt 9. Oct 13
Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Kender du i det hele taget noget til Paypal ?. Der er INTET af det du skriver der passer.

ja jeg har selv brugt det.. hvad er det der ikke passer? da jeg skulle sætte penge ind på min paypal konto for at betale, ville der gå op til 3 bank dage, før pengende stod på minpaypal konto! 

og skal man ikke have en kode til Paypal? eller er det bare mig? 

Og min erfaring, samt andres erfaring, jeg har hørt, at en shop med kun paypal modtagelse, ikke fungere i lægnden og kan virke uprof. 

Derfor er et dankort, mastercard mm . en reel løsning. og ikke Paypal. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:38

franksørensen:

Michael:

ja jeg har selv brugt det.. hvad er det der ikke passer? da jeg skulle sætte penge ind på min paypal konto for at betale, ville der gå op til 3 bank dage, før pengende stod på minpaypal konto! 

og skal man ikke have en kode til Paypal? eller er det bare mig? 

Og min erfaring, samt andres erfaring, jeg har hørt, at en shop med kun paypal modtagelse, ikke fungere i lægnden og kan virke uprof. 

Derfor er et dankort, mastercard mm . en reel løsning. og ikke Paypal. 

Du kan sætte din paypal konto op til at trække direkte fra dit kreditkort. Hvis du ikke kan huske koder, bør du nok ikke handle på nettet. Jeg vil meget gerne se nogle beviser på det sidste du påstår ?. Paypal kan installeres med det samme. Og kan modtage Visa Dankort samt Mastercard med det samme. Prøv lidt at søge på hvor længe det tager at få en aftale med Nets. Så mon ikke du lige skulle sætte dig ind i tingene inden du giver så dårlige råd næste gang.

Tilmeldt 9. Oct 13
Skrevet kl. 20:03

ja op til 6 seksuger 

Michael:
Prøv lidt at søge på hvor længe det tager at få en aftale med Nets

Det er bare min menning om Paypal. det fungere ikke. og jo jeg har sat mig ind i tingende, ellers ville jeg ikke skrive det. 

hvor tror du der er flest kunder? en webshop som kun modtager paypal, eller en webshop som også modtager dankort mastarcard mm. 

det er så 1-2 bankdage, hverdage. Hvor mange kunder mister man der???? 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:11
Tilmeldt 9. Oct 13
Skrevet kl. 20:11

Michael:
Hvis du ikke kan huske koder, bør du nok ikke handle på nettet

ja hvis du bruger dine koder tit kan du huske dine koder. og da paypal ikke er det mest populære valg mere, bliver det ikke brugt særligt tit og så skal man da finde sine koder frem. nej jeg må indrømme, jeg kan ikke huske alle 50 koder i hoved jeg har inde på nettet, som alle stort set skal være unik. så derfor har jeg dem stående. og du vil altid kunne huske dine koder til dit dankort, mastarcard o.s.v for det er det de fleste bruger på en webshop.. 

Samtidig giver det webshoppen et usynligt trygheds stempel at man modtager dankort

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)