Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre for at optimere siden og indtjening?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Dansk VVS forum Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer.

Jeg kører en hjemmeside, et forum hvor jeg har ansat professionelle VVS montører til at svare på spørgsmål. Det er et forum hvor almindelige mennesker kan spørge om hjælp til de gængse problemer eller få eksperten til at udregne prisen på en opgave, så brugeren kan danne sig et indtryk af prisen og ikke blive taget for voldsomt, så at sige, i røven.

http://danskvvsforum.dk/

Hvordan kan jeg optimere min hjemmesides indtjening, fordi det er desværre ikke helt gratis for mig både at køre denne side og skaffe den fornødne ekspertise hjælp til mine brugere.

Jeg har det mål at det SKAL være gratis at spørge på forummet om hjælp til sine VVS problemer.

Kan I amino eksperter hjælpe mig?

Jeg har i tankerne at oprette et salgsforum, hvor brugerne kan købe brugte(funktionelle) reservedele og dermed spare en del på deres montage, men hvad siger I?

Hvad kan jeg gøre for at videreformidle dette budskab, som i bund og grund er en god sags tjeneste. Folk skal ikke snydes bare fordi man ikke har den nødvendige viden!

Mvh. Morten

Tilmeldt 8. May 13
Fra  Dansk VVS forum Skrevet kl. 16:11
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:21

Du kan lave linkbuilding for at optimere siden - Her snakker vi SEO.

For at forbedre din indtægt _ Skal du desvære lave betaling for brug af siden eller reklame på siden.

Tilmeldt 8. May 13
Fra  Dansk VVS forum Skrevet kl. 17:30

TomN:

Du kan lave linkbuilding for at optimere siden - Her snakker vi SEO.

For at forbedre din indtægt _ Skal du desvære lave betaling for brug af siden eller reklame på siden.

Hvad mener du med at jeg skal lave reklame på siden? Mere aggresivt end jeg har gjort nu, eller hvordan?
Mvh.

Fra Støvring
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Globaltools.dk Skrevet kl. 18:30

Hej Morten
Som nævnt af Tom, skal du jo have indtægter et sted fra. Du nævner at det skal være gratis for brugerne. Som jeg ser det vil det så kun være via annoncering eller sponsoratet du kan øge indtægten. Alternativt skal du forsøge dig med donationer, men det vil i mine øjne være svært at gennemskue.
En vvs montør kunne måske være interesseret mod til gengæld at få mulighed for at give tilbud på en opgave m.m. Jeg samme måde som vi ser nogle indlæg her på amino. Dette ville mindske dine omkostninger men ikke øge dine indtægter.
Nu kunne jeg måske være en interesseret annoncør. Jeg vil dog være kritisk med hensyn til antal besøgende og
m.m. et område jeg kunne se en idé i, var artikler/indhold som bidrager til siden. At få det konverteret for dig til kroner, vil dog kræve at jeg kan se et afkast

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)