Hej kære aminoer. Jeg kører en hjemmeside, et forum hvor jeg har ansat professionelle VVS montører til at svare på spørgsmål. Det er et forum hvor almindelige mennesker kan spørge om hjælp til de gængse problemer eller få eksperten til at udregne prisen på en opgave, så brugeren kan danne sig et indtryk af prisen og ikke blive taget for voldsomt, så at sige, i røven. Hvordan kan jeg optimere min hjemmesides indtjening, fordi det er desværre ikke helt gratis for mig både at køre denne side og skaffe den fornødne ekspertise hjælp til mine brugere. Jeg har det mål at det SKAL være gratis at spørge på forummet om hjælp til sine VVS problemer. Kan I amino eksperter hjælpe mig? Jeg har i tankerne at oprette et salgsforum, hvor brugerne kan købe brugte(funktionelle) reservedele og dermed spare en del på deres montage, men hvad siger I? Hvad kan jeg gøre for at videreformidle dette budskab, som i bund og grund er en god sags tjeneste. Folk skal ikke snydes bare fordi man ikke har den nødvendige viden! Mvh. Morten |
Hvad kan vi gøre for at optimere siden og indtjening?
- 1
Du kan lave linkbuilding for at optimere siden - Her snakker vi SEO. For at forbedre din indtægt _ Skal du desvære lave betaling for brug af siden eller reklame på siden. |
|
Hej Morten |