Hej Amino'er, Jeg står og vil sælge en af mine forretninger fra - grundet et nyt projekt i støbeskeen. Det drejer sig om webshoppen her (klik her)
Men spørgsmålet er, hvad er rette pris for den.
Er der nogen generelle udregningsmetoder man kan bruge (indtjening * x antal måneder) eller lign. Webshoppen har haft en omsætning på en kvart mill over de sidste 12 måneder.
På forhånd tak for svar. R.
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Der er nok ikke nogen egentlig model for det, og jeg har hverken købt eller solgt nogle sider selv.
Mit input er dog at jeg flere gange er stødt på sider der er handler til månedligt overskud * 12 måneder. Jeg har oftest set det i forbindelse med salg af affiliate sider.
Har sendt dig en mail med lidt informationer. Men denne tråd var nu ikke for at finde aftageren af shoppen, så hvis nogen har flere bud omkring hvordan man finder rigtige pris hører jeg meget gerne :)
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.