Hej Aminoer, |
Hva med en slow release nikotin pille? Bare sådan så at rygere der ønsker at stoppe kan tage 1 også holde sig røgfri hele dagen det er da innovation
Hej Aminoer, |
Hva med en slow release nikotin pille? Bare sådan så at rygere der ønsker at stoppe kan tage 1 også holde sig røgfri hele dagen det er da innovation |
Handler en del af faget ikke netop om at finde på idéen ? :) |
Vi har fundet på mange ideer men det er allerede opfundet på en anden måde |
Hej. Hvad er der i det for den der kommer med en idè ? |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Med fare for at gentage Caspers pointe, så er innovation, i min optik, selve processen med at kunne spotte muligheder i forskellige sammenhængener. |
Hvad med at kigge på forskellige sider som f.eks. coolthings.com eller bare søge i google (new innovative products 2013) alternativt kunne man også kigge browse kickstarter.com. At forbedre et allerede eksisterende produkt er vel også innovativ? |
Hej Daniel. Innovation handler ikke nødvendigvis om at skabe den dybe tallerken, som for det meste altid går i vasken og tager meget længere tid at overbevise kunderne om. Tag noget i normalt bruger og tænk hvad der mangler ved det produkt, hvad kan man gøre bedre, det gør det en del lettere og meget mere realistisk. Med venlig hilsen Emil Saysette-Rasmussen |
Jeg har en ide til en app, som jeg gerne forærer væk, da har andre projekter igang, jeg prioterer højere. |