Har en webshop der skal styres i en helt anden retning end den brede retning som den p.t. sigter mod. Derfor søger jeg af afhænde partier indenfor både tøj, sko, accessories, smykker, elektronik og hobby (knapper)... Der er tale om begrænsede partier, altså der er mellem 1 til 3-4 af hver slags (ved interesse kan det præcise selvfølgelig oplyses). Er du interesseret i det hele, det halve eller noget af det, så send mig en PM via Amino eller kontakt mig på mail - Partierne med tøj, sko, accessories og smykker kan ses her. (I forhold til priserne, kan varerne sælges med 40% rabat fra oplyste priser) - Partierne med elektronik kan ses her. (Også med 40% rabat - bemærk dog venligst, at computermusene IKKE indgår og er ikke til salg til denne pris) - Partierne med knapper kan ses her. (Her kan gives 50% rabat på de oplyste priser) - Et rigtig godt tilskud til enhver netbutik, som trækker okay med kunder ind) Har du interesse i ovennævnte produkter, så kontakt mig og vi finder ud af noget sammen Mulighed ved god fortjeneste ved at sælge produkterne til højere priser end jeg p.t. gør... Billedmateriale er selvfølgelig tilgængeligt, således du også selv slipper for den arbejdsbyrde... |
Vil sige det sådan her - des mere du er parat til at købe af udvalget, des bedre en pris kan du selvfølgelig opnå :)