Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Webshop - Opdatere / Tilføje produkter nemmest ? (Fx pris)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er så småt begyndt at prøve at opsætte min første affiliate webshop - Primært for at lære mere omkring opsætning af webshop generelt, søgeoptimering osv som jeg stadig har MEGET at lære omkring. 

Pt er disse punkter klaret:

- Købt domæne + webhotel

- Købt theme + igang med at sætte det op (Woocommerce)

- Bestilt logo + ved at se på lidt banner billeder

- Igang med at få tilføjet siden til X antal affiliate netværk

Jeg bruger Woocommerce pga jeg kender til Wordpress så det var/er relativt nemt for mig at få startet op på ... Når jeg vælger at tilføje produkt ser det sådan her ud:

Der er ganske smart mulighed for at vælge "Affiliate product" hvor jeg har mulighed for at smide link ind som fx "Køb nu" knap istedet for at det bliver tilføjet til kurven - Ganske smart, og så langt så godt Smile

Min tanke er lidt om dette også er sådan at folk tilføjer produkter, hvis de fx har 1000 forskellige fra fx 6 butikker der skal linkes til ? ... 

Derudover er et punkt jeg tænker over prisen - Vil helst undgå at fx på min side står der at prisen er 349 kr, men når "kunden" så kommer ind på linket, så er den rigtige pris pludselig hæver til 449 kr. 

Er der en måde at man kan sikre for at den opdatere automatisk eller lign ? 

Tror dette var lige hvad jeg havde i første omgang, håber det gir mening Smile

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at kigge frem her til aften Smile ...

Det der "bekymre" mig mest er egentlig at holde styr på om priserne passer, samt om varen stadig kan skaffes - Hvis jeg skal trykke 500 varer ind manuelt så skal jeg nok klare den del uden problemer.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede lige selv at tilføje et produkt med den der affiliate-indstilling. Synes ikke rigtigt, at det ændrede noget som helst. Ved ikke, hvor selve linket skulle forestille at ligge, og den tekst, man indtaster i "button text", kan jeg heller ikke se nogen steder (heller ikke selve knappen, som vel ellers burde være der somewhere, ifm. at man rent faktisk indtaster en tekst til knappen).

I don't follow.

Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:
Jeg prøvede lige selv at tilføje et produkt med den der affiliate-indstilling. Synes ikke rigtigt, at det ændrede noget som helst. Ved ikke, hvor selve linket skulle forestille at ligge, og den tekst, man indtaster i "button text", kan jeg heller ikke se nogen steder (heller ikke selve knappen, som vel ellers burde være der somewhere, ifm. at man rent faktisk indtaster en tekst til knappen).
¨

Prøvede faktisk lige selv, og kan da godt se at du har ret, også selvom jeg har været inde og prøve at deaktivere nogle af de "alm" shop funktioner for at se om det gjorde en forskel. 

Skal jeg da lige have kigget på, takker Yes (Og sig gerne hvis nogle kender hvor fejlen ligger"

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik :D

Fedt du er hoppet ud i Affiliate.

Jeg tror ikke at du kan få prisen til at opdatere automatisk, med mindre at dem der sælger produktet har et modul som kan give den info videre til de forskellige platforme.
Jeg kiggede lige på de første her inde på http://affiliatedm.dk/
Og det ser ud til at de holder sig fra skrive hvad prisen er så tror ikke at det er så nemt.

Ang. at oprette alle de 1000 produkter, har du så nogen produkt lister med links eller lign du kan importere ind for at gøre det hurtigere?
Ellers hvis der er en form for rytme i oprettelsen så kan du overveje at lave en macro, som kan forsætte i timevis natten over og oprette produkterne.

/Nicky

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så også ved at oprette en affiliate side med prissammenligninger. Jeg har så bare gjort det, at jeg manuelt har defineret 10+ butikker i en .Net applikation. Så trækker jeg et feed ud fra min base med produkter, hvor bla linket til siden der sælger produktet står.

Mit lille program løber så listen igennem, og finder ud af hvad prisen er på produktet, og smider det ud på en liste hvis min pris i basen ikke stemmer overens med den på hjemmesiden :)

Men kræver at du kan kode lidt .Net eller andet sprog...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:

Hej Henrik :D

Fedt du er hoppet ud i Affiliate.

Jeg tror ikke at du kan få prisen til at opdatere automatisk, med mindre at dem der sælger produktet har et modul som kan give den info videre til de forskellige platforme.
Jeg kiggede lige på de første her inde på http://affiliatedm.dk/
Og det ser ud til at de holder sig fra skrive hvad prisen er så tror ikke at det er så nemt.

Ang. at oprette alle de 1000 produkter, har du så nogen produkt lister med links eller lign du kan importere ind for at gøre det hurtigere?
Ellers hvis der er en form for rytme i oprettelsen så kan du overveje at lave en macro, som kan forsætte i timevis natten over og oprette produkterne.

/Nicky

Hejsa

Kan godt ske du har ret i at jeg bare skal starte ud med en "Køb nu / Køb her" knap eller lign og i første omgang droppe det med at skrive prisen ind for at komme igang.

Det med produkterne er jeg ved at prøve spørge nogle af de affiliate netværk omkring for at høre om jeg kan importere noget links, fil eller lign med produkterne.

Takker for svaret Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:

Jeg er så også ved at oprette en affiliate side med prissammenligninger. Jeg har så bare gjort det, at jeg manuelt har defineret 10+ butikker i en .Net applikation. Så trækker jeg et feed ud fra min base med produkter, hvor bla linket til siden der sælger produktet står.

Mit lille program løber så listen igennem, og finder ud af hvad prisen er på produktet, og smider det ud på en liste hvis min pris i basen ikke stemmer overens med den på hjemmesiden :)

Men kræver at du kan kode lidt .Net eller andet sprog...

 
Lyder smart, men kan desværre ikke finde ud af at kode Smile
 
Kommer siden for alvor op at kører, kan det dog godt ske at man skulle finde en til at lave noget lign som dit program, takker for ideen Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Friis Guldborg:

Hej Henrik,

Du kan kigge på dette http://affiliateplug.in/produkt/woocommerce-integration/ 

Håber du kan bruge det - god weekend.

//Martin Friis Guldborg

Hejsa

Kender godt affilateplug.in og hvis det viser sig at siden kommer til at tjene nogle penge, er det også bestemt en mulighed jeg kraftigt overvejer. Det koster 179 kr pr/måned og indtil jeg får noget omsætning syntes jeg at det er "meget" så i første omgang hopper jeg over, så må der knokles med manuelt arbejde indtil siden tjener nok til at sådan et plugin kan betale sig.

Og i lige måde Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)