Konen er skredet, hunden sover, massere af tid og økonomien hænger alligevel i en tyndt tråd så har besluttet at nu skal det ha chancen som iværksætter. :) Der er købt, lille slamsuger, spule og div. rensemaskiner til alt hvad der indebærer kloakrensning inde og ude. Jeg har selv 5 års erfaring og har løbende udvidet mine redskaber så jeg idag kan klarer kloakrensning og forstoppede kloaker op til 300mm i diameter. De opgaver jeg gerne vil påtage mig er Akut opståede kloak problemer/stoppe toiletter, håndvaske, gulvafløb og faldstammer. Løbende tømning af vej riste og tagnedløb/alt vedligholdelse af ejendommens kloak. i både ervhvervs ejendomme, boligforeninger, og i det private. Jeg har en ide om at køre mange af opgaverne på et fastpris koncept, f.eks et stoppet afløb, det mener jeg sagtens kan gøres til en fastpris på 1500 ex moms. som det er idag, afregner man oftest timepris, men hos mig ved kunden altid hvad det vil koste. lige meget hvor længe det tager. Da jeg ikke har købt en slamsuger til flere millioner, kan det godt ske jeg kommer ud til noget jeg ikke selv kan klare, og der er min ide at kunden ikke skal betale for det når jeg ikke kan klare det, altså en no cure no pay løsning. MEN Hvordan syntes i jeg skal få opgaverne og få gjort opmærksomhed på mig selv Facebook / Adwors osv... ? Underleverandør...? .....? Jeg har overvejet lidt at sende en "reklame" ud til de omkringliggende vvs firmaer i storkbh for at gøre opmærksom på mig selv, skal dette skrives som personligt brev altså ( Jeg er startet for mig selv ....) eller skal det slåes op som noget stort og flot men upersonligt ( Vi er en virksomhed som...) Mvh Lars |
Har du en hjemmeside?
Presseomtale er en billig måde at få opmærksomhed på - så en pressemeddelelse er klart et af de første skridt.
En facebookside kan være relevant, hvis du ved, hvad du vil med den - ellers er den nærmest til mere skade end gavn - har du noget at tilbyde på sociale medier?
Adwords er selvfølgelig oplagt - men kun hvis du har en hjemmeside.