Er der forskel på hvilke forbehold man skal stille på en webshop - dansk vs. udenlandsk webshop?
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Hej aminoer
Jeg er næsten færdig med min nye webshop/hjemmeside.
Spørgsmålet er:
Er der forskel på hvilke forbehold eller handelsbetingelser man skal stille på en dansk og en udenlandsk webshop?
De bedste hilsner
Thomas
|
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
09-10-2013 kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer
Spørgsmålet er:
Er der forskel på hvilke forbehold eller handelsbetingelser man skal stille på en dansk og en udenlandsk webshop?
De bedste hilsner
Thomas
Hver land har deres egne love. - Dertil findes der nogle særskilte lovgivninger for skandinavisk og europæisk handel.
|
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Hej aminoer
Spørgsmålet er:
De bedste hilsner
Thomas
Hver land har deres egne love. - Dertil findes der nogle særskilte lovgivninger for skandinavisk og europæisk handel.
Når jeg nu vil sælge til hele verden - kan jeg så nøjes med at forholde mig til dansk lovgivning?
Eller skal jeg have et helt række punkter, der også tager forbehold for de udenlandske lovgivninger?
|
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
09-10-2013 kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Thomas,
I bund og grund kan du forholde dig nogenlunde til den Danske Lovgivning ja, hvis virksomheden er placeret i Danmark og alt salg sker fra Danmark.
|
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Tak for svaret Casper 
|