Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find 5 fejl! :) Re-sponsive website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så fik vi langt om længe, bygget www.onlinebrand.dk om til at være responsive. Vi har holdt fast i den generelle designstil, som vi er meget glade for.

Men at implementere Bootstrap, gav nogle udfordringer, f.eks. med Masonry.

Jeg har brugt den sidste uge på at finde fejl, og rette til. Og i går gik vi endelig live. Dvs. trækker du i dit browser vindue, så tilpasser www.onlinebrand.dk sig helt ned til 320px bredde.

Jeg vil rigtigt gerne om i vil kigge på sitet, evt. give en melding hvis i finder en fejl eller 2. :)

I må også gerne give en melding, hvis der er noget i synes der ikke fungere optimalt!

Tusind tak for jeres tid.

VH Daniel

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Jeg synes jeres side ser rigtig godt ud. Personligt synes jeg dog at tekst og links i footeren burde centreres når man gør vinduet mindre.

I footeren står der "kontakt" helt for sig selv. Jeg kan ikke lige umiddelbart koble den sammen med noget og synes teksten virker overflødig eller i hvert fald placeret forkert. Ved ikke om det er meningen den skal være klikbar, men i har i forvejen kontaktoplysninger stående lige oppe over.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

onlineBRAND:
Jeg vil rigtigt gerne om i vil kigge på sitet, evt. give en melding hvis i finder en fejl eller 2. :)

Har fundet 5 fejl :) - Præmien er?

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel, fin side som udgangspunkt :-)

Her er et par kommentarer:

1. Jeres footer er alt for lang på smartphone.

2. Juster skriftstørrelserne på headline på tablet versioner 

3. Udnyt formatet på sider som f.eks. web cases.

4. Produkter giver ikke mening på smartphone, da det ikke går ud for brugeren at siden er opdateret. Hjemmeside og webshop loader indhold ind, mens SEO siden i større grad har den egen selvstændige side. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Superflot side.

Den her del ville jeg skrive om til mennesker. Det minder mig om vitsen:
"An SEO expert walks into a bar, bars, beer garden, hangout, lounge, night club, mini bar, bar stool, tavern, pub, beer, wine, whiskey..."

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man sender Jer en forespørgsel på kontaktformularen sker der intet, aner ik om I har modtaget noget? :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Tak for dit svar :) Vi får kigget på Footeren :)

BusinessMaroc:

Der er desværre ingen præmie, men jeg kommentere og hjælper gerne dig, hvis du deler dit website, i denne forum kategori.

Klaus Fejer:

Tak for uddybende svar :) Vi kan dog desværre ikke "fjerne" indhold, da google har givet udtryk for at desktop/mobil skal være ens, mangler der noget på mobil, bliver man straffet på placeringer.

Vi retter til på tablet.

Jeg gad dog godt om du kunne uddybe punkt 3 og 4? Hvis du gider bruge tid på det? :)

Gita Street:

Haha, jeg var flad af grin da jeg læste din kommentar. Men well, jeg vil hellere ligge højt på Google, folk læse alligevel ikke teksterne. Vores kunder skal bare ind og se vores webcases og priser.

Mooa:

Vi har modtaget din mail (kan dog godt forstå din tvivl, da "tak for din mail" beskeden, er mikro lille, og man lægger slet ikke mærke til den). Tror lige jeg får min programmør til at kode, en popup istedet :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige et par småting jeg lagde mærke til...

scroll-up og scroll-down forsvinder allerede ved 1000px Width. Hvorfor så have dem? På en stor skærm vil man næppe bruge dem, jeg synes måske de er lidt malplaceret lige oven i det hele.

Topmenu med 'Kontakt' yderst til højre, er delvis skjult under scroll-baren ved visse vinduesbredder.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

onlineBRAND:
Haha, jeg var flad af grin da jeg læste din kommentar. Men well, jeg vil hellere ligge højt på Google, folk læse alligevel ikke teksterne. Vores kunder skal bare ind og se vores webcases og priser.

Har du brugertestet om dine kunder læser teksterne? Derudover er Google bestemt ikke glade for overoptimerede tekster, så hvis de kan fange dem og sortere dem fra, så gør det det - eller vil gøre det i fremtiden.

Så jeg ville bestemt følge Gita's råd og skrive teksten om, så den er skrevet til mennesker, men stadig indeholder de søgeord i gerne vil findes på.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Swingcar:

Well, det var en aften jeg kedede mig, og ville lave et eller andet lækkert, så blev det til en javascript scroll funktion, der scoller browserens højde ned, hvilke jeg ikke har set før, så synes den er sej :) Og der ikke så mange andre der har sådan en, og som webburau, skal vi jo gerne vise at vi kan lidt forskelligt. Vi skjuler den fordi, den virker overflødig på touch devices.

Vi kigger på menupunktet der forsvinder, tak :)

Mikkel Kongsfelt:

Husk det er kun 1 tekst på forsiden der lige netop er lidt "spammy", resten af sitet er skrevet til brugerne. Jeg har også læst, en masse om hvad google gør og har intentioner om at gøre. Men jeg har også gjort mig rigtig mange erfaringer på egen hånd. Og hvad der sker med Google i USA, tager ofte langt tid at virke i DK. F.eks. blev vi overhovedet ikke påvirket af de sidste 2 opdateringer fra googles zoo, fordi vi kun laver whitehat. Pt. ligger vi f.eks. på side et på de to søgeord: "webdesign og webdesigner". Og så længe vi gør det, har jeg ingen planer om at fjerne min tekst ;) Men tak for jeres råd begge to, det er absolut reelle, i en perfekt verden, er det sådan det skal være. Jeg ser dog denne SEO tekst som et nødvendigt onde.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)