Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en partner at starte virksomhed med?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er en erfaren mand i midten af 30´erne som har en stor lyst til at være selvstændig. Jeg har dog erkendt at jeg at jeg mangler den kreative side og de mange ideer det kræver at starte noget op alene.

Jeg søger derfor min modsætning, en person som har ideerne og lysten til at være selvstændig, men som blot ikke kan komme i gang fordi du ikke kan overskue den forretningsmæssige del.

Hvis du blot søger en investor, er det ikke mig. Jeg vil gerne være med til at udvikle en ide fra bunden.

Branche underordnet.
Kompetencer inden for; økonomi, forretning, administration, processer osv.

Geografisk placering: Trekantsområdet
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er det perfekte match! Jeg er super kreativ og har ideen, konceptet og visionerne! Men, jeg mangler alle de kompetencer, som du har. Jeg er igang med at samle viden og har da også ambitioner om at tage en markedsførings økonom uddannelse, næste år, netop med henblik på at lære alt, det jeg ikke ved, så jeg kan komme igang med at realiserer min ide, som på sigt gerne skulle blive mit levebrød.

Jeg vil enormt gerne have et møde med dig! Men jeg er nervøs for at det hele falder til jorden da jeg bor i Lyngby, nord for Kbh, og du i det dejlige trekants område. Men, måske er det noget, som vi kan finde en måde at omgås, måske enda vende det til vores fordel. Det er netop dét der er min største force, at gøre det umulige muligt, at se muligheder og ikke begrænsninger og derved skabe en løsning, som ofte er langt bedre end, den nemme af slagsen.

Læs min profil, og skriv gerne uanset hvad du beslutter.

Mvh Anne

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du erfaring med indkøb fra udlandet, kontakt til producenter osv. og netshop handel Jeg har en ide til et produkt at sælge i webshop, på et indtil videre niché område, men som analyseres til at eksplodere næste år. 

Jeg har selv kapital til webshop, ved ikke hvad varelageret løber op i eller om det skal være dropshipping. Mangler en der kan hjælpe med at gøre mine idéer til virkelighed. Skriv en PB hvis det har interesse. Jeg bor forresten i Jels ved Kolding. Er 28, tidligere speditør og læser nu markedsføringsøkonom.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, der kan jeg desværre ikke byde ind. En væsenlig del af mit koncept er at holde alle aktiviteter lokalt, dvs. Skandinavisk, da jeg ønsker at reducerer miljøbelastning. Jeg er klar over at det er en udfordring i sig selv, men jeg har en måde at omgåes denne udfordring.

Mvh Anne

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad svarer du på Anne?

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Jeg tror vist at spørgsmålene fra LowDog er rettet til mig.

Er du opmærksom på at alle kan se det du skriver som kommentar her?

 

MVH

SSH

Fra Randers
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Fra  F21.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan vi finde en løsning som kunne være en fordel for det vi har at tilbyde f21@f21.dk mvh Egon

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, jeg var ikke opmærksom nok. Jeg er klar over at mit indlæg kan læses af alle.

Mvh Anne

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sportsinteresseret så har jeg noget du vil synes om...!

Skriv så får du mit nr.

Dbh.

Mark

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

SSH:
Hej

Jeg er en erfaren mand i midten af 30´erne som har en stor lyst til at være selvstændig. Jeg har dog erkendt at jeg at jeg mangler den kreative side og de mange ideer det kræver at starte noget op alene.

Jeg søger derfor min modsætning, en person som har ideerne og lysten til at være selvstændig, men som blot ikke kan komme i gang fordi du ikke kan overskue den forretningsmæssige del.

Hvis du blot søger en investor, er det ikke mig. Jeg vil gerne være med til at udvikle en ide fra bunden.

Branche underordnet.
Kompetencer inden for; økonomi, forretning, administration, processer osv.

Geografisk placering: Trekantsområdet


Hej,

Jeg vil bede dig om at kontakte mig, da jeg har en super idé - Kontakt mig  vnligst!

Vh 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)