Hej alle,
Jeg havde indtil april måned, en webshop hvor jeg solgte tøj og smykker.
En af mine leverandører havde nogle bestemte smykker i restordre i et halvt år, og jeg havde samtidig en kreditnota tilgode, så jeg ventede og ventede på smykkerne.
Jeg lukker i mellemtiden min virksomhed (i/s), men havde/har stadig kunder der venter på disse bestemte smykker, som nu også er kommet på lageret hos leverandøren.
Sidst jeg ringede og brokkede mig over jeg ikke fik smykker for mit tilgodehavende, smækkene medarbejderen røret på, og sagde jeg skulle snakke med chefen - som ikke er ret meget i firmaet pga sygdom, så det kan jeg ikke. De reagerer ikke på mine emails, og tager ikke telefonen medmindre jeg ringer med hemmeligt nummer.
Hvad er mine rettigheder? Sætter jeg en advokat på sagen, bliver kreditnotaen slugt op af salær, men jeg synes jo bare det er svineri fra deres side - sådan behandler man jo ikke sine kunder.
Og det er en principsag, at jeg har ventet siden februar måned på varer til mine kunder, som leverandøren jo har på lager, men først fik det da mit firma var lukket ned.
Hvad kan jeg gøre?